14-02-2018 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari

• 14-02-2018 a 14-02-2018
    Primer plat: Fideuada de carn. Sopa de ceba. Fideuada de verdures.
    Segon plat: Llom de porc farcit amb prunes i poma amb verdures saltades. Pizza de verdures.

Primer plat: Espaguetis a la bolonyesa. Estofat de pollastre. Ensalada de tonyina.
    Segon plat: Conill amb ceba i patates al forn. Filet de lluç a la mallorquina amb llit de patates al forn. Llenties saltades amb bolets i xampinyons.

Primer plat: Paella mixta. Llenties estofades.
    Segon plat: Salsitxes fresques amb xampinyons i patates. Pebres del piquillo farcits de peix amb patata bullida.

Primer plat: Escudella fresca. Arròs amb curri amb pollastre. Ensalada catalana.
    Segon plat: Colflori gratinada amb crema d’espàrecs. Secret de porc a la planxa amb verdures saltades i moniato. Púding de peix amb ensalada.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Mousse de xocolata. Coca de poma amb ametlla.

Primer plat: Arròs de peix. Ensalada russa.
    Segon plat: Croquetes de pollastre amb ensalada variada. Sardines a la planxa amb trempó.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Postres casolanes.