15-02-2018 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari

• 15-02-2018 a 15-02-2018
    Primer plat: Lasanya de carn. Ensalada d'espàrecs. Lasanya de verdures.
    Segon plat: Quiche de bledes i porros. Bacallà amb salsa verda amb puré de patates.

Primer plat: Sopes de verdures. Tallarines a l'estil oriental. Crema de carabassa.
    Segon plat: Pollastre al forn amb verdures al forn. Pica-pica amb patates bullides. Pastís de verdures amb tomàtigues al forn.

Primer plat: Macarrons amb marisc. Ensalada de llegums, ou i patates.
    Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb ensalada i patates. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.
    Postres: Fruita. Iogurt. Púding.

Primer plat: Fideus secs amb sípia. Ciurons trempats amb tomàtiga, all i julivert. Sopa juliana.
    Segon plat: Ous gratinats amb espinacs. Mussola a la planxa amb patata bullida i mongetes. Pilotes amb salsa i puré de patata.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de pera amb nous. Pannacotta.

Primer plat: Fideuada. Ensalada verda.
    Segon plat: Guàtleres a la planxa amb ensalada i patates. Pebres farcits de bacallà amb arròs.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Postres casolanes.