16-11-2017 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari

• 16-11-2017 a 16-11-2017
  • DescripcióGaspar Melchor de Jovellanos
    Primer plat: Sopes de verdures. Tallarines a l'estil oriental. Crema de carabassa.
    Segon plat: Pollastre al forn amb verdures al forn. Pica-pica amb patates bullides. Croquetes d'espinacs amb ensalada.

Malvasia - Escola d'Hoteleria
    Primer plat: Pasta a la "Putanesca". Truita a la francesa. Escudella de llenties.
    Segon plat: Cassola de peix amb pebres. Escalopa de porc a la "Vienesa".
    Postres: Fruita. Gató d'ametlla.

Primer plat: Fesols cuinats. Pasta amb quatre formatges. Ensalada d'anxoves i carxofa.
    Segon plat: Tombet amb ou. Llibrets amb ensalada. Filet de lluç a la planxa amb patata bullida i bròquil.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de plàtan amb xocolata. Iogurt natural amb mel.

Primer plat: Llenties. Ensalada mixta.
    Segon plat: Croquetes de pollastre amb ensalada. Lluç a la basca amb patata bullida.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de plàtan amb xocolata.