07-12-2017 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari

• 07-12-2017 a 07-12-2017
    Primer plat: Pasta a la bolonyesa o amb verdures. Crema de llegums.
    Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb samfaina. Croquetes d’espinacs amb ensalada de poma..

Primer plat: Ensalada Cèsar. Espaguetis a la carbonara. Fideuada de verdures de temporada.
    Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb patates i ensalada. Colflori gratinada amb beixamel i formatge ratllat. Lluç a la planxa amb arròs saltat.

Primer plat: Crema de pastanaga. Ensalada de ciurons.
    Segon plat: Truita paisana amb ensalada. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Primer plat: Paella mixta. Pebres del piquillo farcits. Ensalada de gambes amb pinya.
    Segon plat: Pollastre al forn amb puré de patata. Filet de lluç a la planxa amb patata bullida i bròquil. Colflori gratinada amb espàrecs.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de llimona. Iogurt natural amb mel.

Primer plat: Pasta a la carbonara. Ensalada amb formatge rocafort i nous.
    Segon plat: Filet de gallineta a la mallorquina. Conill en escabetx amb patata al forn.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de llimona.