13-02-2018 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari

• 13-02-2018 a 13-02-2018
    Primer plat: Pasta a la toscana. Crema de xampinyons.
    Segon plat: Fajitas verdes amb ensalada de poma. Llampuga amb ceba i patata a la jardinera.

Primer plat: Crema de carabassó. Cuinat de ciurons amb bacallà. Macarrons amb tomàtiga.
    Segon plat: Tall rodó d'indiot al forn amb salsa i puré de patates. Cap-roig al forn amb xampinyons i patates al forn. Ous a la planxa amb tombet.

Primer plat: Espirals a la puttanesca. Puré de verdures.
    Segon plat: Stroganoff de pollastre amb arròs. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.
    Postres: Fruita. Iogurt. Natilles.

Primer plat: Crema de lletuga. Lasanya de carn. Rotlles de cuixot dolç i formatge San Millán.
    Segon plat: Cuixes de pollastre amb ceba i ametlla. Carxofes amb fruita seca i ou fregit. Filet d'orada a la planxa amb carabassa i patata bullida.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de mousse de maduixa. Flam.

Segon plat: Tall rodó d’indiot al forn amb salsa i puré de patates. Cap-roig al forn amb xampinyons i patates al forn. Ous a la planxa amb tombet.

Primer plat: Pasta a la bolonyesa. Crema d’espàrecs.
    Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb patata i poma al forn. Verdures arrebossades.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Postres casolanes.