13-03-2018 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari

• 13-03-2018 a 13-03-2018
    Primer plat: Macarrons amb salsa de formatge. Pilaf de verdures.
    Segon plat: Truita de patates. Trempó amb formatge amb llampuga al forn amb samfaina.

Primer plat: Risotto de gambes i xampinyons. Ensalada de tonyina. Ous remenats amb verdures.
    Segon plat: Mussaca de verdures. Cuixetes de pollastre amb llimona amb patates al forn. Cap-roig amb cebes i xampinyons.

Primer plat: Macarrons a la bolonyesa. Cuinat de ciurons vegetarià.
    Segon plat: Salsitxes fresques amb tomàtiga. Peix fresc a la planxa amb ensalada.

Primer plat: Arròs negre. Crema de lletuga. Rotlles de cuixot i ensalada russa.
    Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb xampinyons i puré de patata. Fajitas de verdures amb formatge feta. Filet d'anfós a la planxa amb patata bullida i mongetes.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Coca de pera. Flam.

Primer plat: Paella de verdures. Ensalada de pollastre amb salsa rosa.
    Segon plat: Carabassons farcits de tonyina amb puré de patata. Llom a la planxa amb ensalada.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Postres casolanes.