17-04-2018 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari

• 17-04-2018 a 17-04-2018
    Primer plat: Raviolis de carn amb salsa napolitana. Llenties saltades amb carabassó.
    Segon plat: Truita camperola amb ensalada de tomàtiga. Salmó amb crosta de taronja amb patata panadera.

Primer plat: Macarrons amb samfaina. Cuinat de ciurons amb verdures. Risotto de pollastre amb espinacs.
    Segon plat: Carn amb tomàtiga. Rap fregit amb ensalada. Truita de verdures amb ensalada.

Primer plat: Raviolis de carn a la napolitana. Ous remenats amb espinacs.
    Segon plat: Cuixetes de pollastre amb ceba amb patates. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Primer plat: Tallarines a la carbonara. Crema de pastanaga. Ensalada mixta.
    Segon plat: Pollastre amb prunes, albercocs i puré de patata. Albergínies a la italiana. Peix amb escabetx.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís fred de formatge. Mousse de xocolata.