17-05-2018 - Menú dels bars i cafeteries del campus universitari

• 17-05-2018 a 17-05-2018
    Primer plat: Lasanya de carn. Lasanya de verdures. Ensalada d’espàrecs.
    Segon plat: Quiche de bledes i porros. Bacallà amb salsa verda amb puré de patates.

Primer plat: Espaguetis amb samfaina. Mongetes amb trempó. Vichyssoise tèbia.
    Segon plat: Rotlles de primavera amb ensalada. Tall rodó d’indiot en el suc amb patates fregides al forn. Lluç sobre patates amb llimona.

Primer plat: Macarrons amb marisc. Ensalada de llegums, ou i patates.
    Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb ensalada i patates. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.
    Postres: Fruita. Iogurt. Púding.

Primer plat: Crema de porros. Pasta amb nata, gambes i carn picada. Ensalada de llenties.
    Segon plat: Llom al forn amb fruita seca i arròs. Verdures gratinades. Mussola a la planxa amb ensalada.
    Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Coca de pinya. Mousse de xocolata.

Primer plat: Espaguetis amb samfaina. Mongetes amb trempó. Vichyssoise tèbia.
    Segon plat: Rotlles de primavera amb ensalada. Tall rodó d'indiot en el suc amb patates fregides al forn. Lluç sobre patates amb llimona.