Secretaria General

Secretari General

fotoDr. Pedro Grimalt
Àrea de coneixement: Dret Civil
Suport administratiu: 971 17 24 57
Son Lledó

 

Web Secretaria General

Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  • Formar i custodiar els llibres d'actes dels òrgans col·legiats ordinaris de caràcter general de la Universitat.
  • Expedir els documents i certificats de les actes i els acords dels òrgans col·legiats ordinaris de caràcter general de la Universitat i dels actes o fets que presenciï en la seva condició de Secretari General o que constin a la documentació oficial de la Universitat.
  • Fer la funció de secretari dels òrgans col·legiats ordinaris de caràcter general de la Universitat.
  • Encarregar-se de la recepció i custòdia de les actes de les proves d'avaluació realitzades.
  • Custodiar l'arxiu general i el segell oficial de la Universitat.
  • Elaborar la Memòria anual d'activitats de la Universitat.
  • Dirigir i coordinar les funcions referents a: les publicacions oficials de la universitat (FOU), l'assessorament jurídic i la tramitació dels convenis.
  • Gestionar la seu electrònica.
  • Totes aquelles funcions que li atribueixin la legislació vigent, els Estatuts i els reglaments de la Universitat, així com les que li encomanin el Consell de Govern i el Rector.

Serveis o unitats dependents

  • Registre General
  • Arxiu General
  • Servei d’Assessorament Jurídic
 

Vicesecretari general

fotoSr. Jeroni Reynés Vives
Son Lledó