Canvis a l'equip de govern de la UIB

El Rector de la UIB, Llorenç Huguet, va informar ahir el Consell de Govern dels canvis que es duran a terme els pròxims dies en relació amb l’equip de govern de la UIB.

El doctor Xavier Varona serà nomenat vicerector de Títols i Tecnologia. Deixarà el càrrec de delegat del Rector.

D’altra banda, el doctor Antonio Fernández Coca serà nomenat delegat del Rector. Continuarà al front de la Direcció de l’Estratègia de Comunicació i Promoció Institucional i, a més, assumirà les tasques de l’Oficina Web i el Servei de Recursos Audiovisuals.

Més endavant, el doctor Josep Lluís Ferrer deixarà, a petició pròpia, el càrrec de vicerector de Professorat.

La doctora Maria Antònia Fornés, actual vicerectora de Cultura, Projecció Social i Seus Universitàries, assumirà el Vicerectorat de Professorat i continuarà al capdavant de les seus universitàries de Menorca i d’Eivissa i Formentera. La substituirà la doctora Joana Maria Seguí Pons, actualment directora de la Universitat Oberta per a Majors.

Data de publicació: Thu Dec 18 14:55:00 CET 2014