Conveni amb l'Ateneu Pere Mascaró

Dia: dimecres, 26 de novembre de 2014
Hora: 11.30 hores
Lloc: Son Lledó, campus universitari, Palma

El senyor Miquel Rosselló, president de la Fundació Ateneu Pere Mascaró, i el doctor Llorenç Huguet, Rector de la Universitat de les Illes Balears, signaran un acord de col·laboració entre la Fundació Ateneu Pere Mascaró i la UIB.

Aquest acord s'estableix per desenvolupar programes de col·laboració i d'estudis conjunts i l’intercanvi i la cooperació en els camps de la docència, formació d'estudiants, divulgació i investigació, en els termes que s’acordin de forma específica, i tot altre tipus de formació que pugui tenir un interès social.

També hi assistiran el senyor Josep Valero, de la Fundació Ateneu Pere Mascaró, i la doctora Margalida Payeras, vicerectora d'Alumnes, Titulats i Ocupabilitat.

Data de l'esdeveniment: 26/11/2014

Data de publicació: Tue Nov 25 10:55:00 CET 2014