Dol per la mort de la Rectora de la Universitat de les Illes Balears, doctora Montserrat Casas

.

La comunitat universitària expressa el seu dolor per la mort de la Rectora. Dia 30 de març, la doctora Montserrat Casas Ametller ha mort a l’edat de 57 anys, a la ciutat de Barcelona, a causa d’una malaltia.

Per aquest motiu, el consell de direcció de la Universitat resol declarar tres dies de dol oficial a partir de dia 31 de març, durant els quals quedaran suspeses totes les activitats previstes.

La capella ardent de la doctora Montserrat Casas s’obrirà dia 31 de març a partir de les 15 hores hores fins dilluns, 1 d’abril, a les 13 hores, al tanatori de Sant Gervasi de Barcelona (c/ Carles Riba, n. 10-12, Barcelona).

El funeral en memòria de la doctora Montserrat Casas Ametller, tindrà lloc el proper dimarts, 9 d’abril, a les 20 h a la Seu de Mallorca. Serà oficiat pel Bisbe de Mallorca.

Durant la cerimònia religiosa la Coral Universitat de les Illes Balears interpretarà el Rèquiem de Fauré; i també, per desig exprés de la doctora Montserrat Casas, el Virolai.

La Universitat de les Illes Balears posa un llibre de condol a disposició de totes les persones que vulguin deixar el seu testimoni. El llibre estarà disponible els dies 31, 1 i 2, de 10 a 18 hores, a Son Lledó, i en versió electrònica.

Per voluntat expressa de la Rectora es prega a aquelles persones i institucions que tenguin previst fer un enviament de flors que destinin aquest import econòmic a la Universitat de les Illes Balears per a la formació de joves investigadors.

Documents relacionats

• IB3 TV