La UIB inaugura l'any acadèmic 2014-15

El doctor Miquel Roca, professor de Psiquiatria, impartirà la lliçó inaugural «Anatomia de la malenconia»

Dia: dijous, 18 de setembre de 2014
Hora: 12 hores
Lloc: sala d’actes de Son Lledó, campus universitari, Palma

Tindrà lloc la solemne obertura de l'any acadèmic 2014-15 de la Universitat de les Illes Balears.

El doctor Miquel Roca, professor de Psiquiatria a la Facultat de Psicologia de la UIB, impartirà la lliçó inaugural, que duu per títol «Anatomia de la malenconia».

Seguint la nova estratègia de comunicació propera per la qual aposta la Universitat, durant l’acte es retransmetran vuit vídeos curts que mostren la feina diària que desenvolupa el gran equip humà que forma la UIB.

L'ordre de l'acte serà el següent:

• Obertura de l'acte.
  • Lectura d'un resum de la Memòria de l’any anterior a càrrec del Secretari General de la Universitat, doctor Pedro Grimalt.
  • Audiovisual en memòria dels membres de la comunitat universitària que ens han deixat enguany.
  • Lliçó inaugural de l’any acadèmic a càrrec del doctor Miquel Roca, professor de Psiquiatria.
  • Parlament del Director General d'Universitats, Recerca i Transferència del Coneixement, doctor Miquel J. Deyà.
  • Parlament del Rector de la Universitat, doctor Llorenç Huguet.
  • Cloenda de l'acte.

Solemne entonació de l'himne universitari «Gaudeamus igitur».