L'anàlisi de dades oceanogràfiques reuneix mig centenar de científics a la UIB

El curs l’organitza el grup de Tecnologies Marines, Oceanografia Operacional i Sostenibilitat de l’IMEDEA (CSIC-UIB)

Mig centenar de científics dels principals instituts de recerca de les Illes Balears participen fins al 30 de gener en el curs d’anàlisi de dades oceanogràfiques que ha organitzat l’Institut Mediterrani d’Estudis Avançats (IMEDEA, CSIC-UIB) a la UIB, en col·laboració amb el Servei d’Observació i Predicció Costaner de les Illes Balears (SOCIB), el Govern de les Illes Balears, i el College on Earth, Ocean and Atmospheric Sciences (CEOAS).

Aquesta formació és bàsica per als oceanògrafs i aquells membres de la comunitat científica i estudiants que vulguin conèixer i millorar les tècniques d’anàlisi oceanogràfiques primàries, tant a nivell temporal com espacial. El curs l’imparteix el doctor Dudley B. Chelton, un reconegut oceanògraf guardonat amb el premi William T. Pecora per la seva contribució científica a la teledetecció, les aplicacions i la divulgació oceànica. El curs l’ha organitzat la doctora Ananda Pascual, del grup de Tecnologies Marines, Oceanografia Operacional i Sostenibilitat de l’IMEDEA (IMEDEA, CSIC-UIB).

Font: IMEDEA (CSIC-UIB)

Data de publicació: Wed Jan 28 12:06:00 CET 2015