Olimpíada de Física a la UIB

Hora: 9.50 hores
Lloc:

• Mallorca: edifici Mateu Orfila i Rotger, campus universitari, Palma
  • Menorca: Seu universitària de Menorca. Can Salort, c/ de Santa Rita, 11. Alaior.
  • Eivissa: Seu universitària d’Eivissa i Formentera. Antic edifici de la Comandància, c/ del Calvari, 1. Eivissa.

Tindran lloc les proves de l’Olimpíada de Física a la Universitat de les Illes Balears. Hi participen 90 alumnes de batxillerat de 28 centres de Mallorca, 16 alumnes de 4 centres de Menorca i 11 alumnes de 3 centres d’Eivissa i 1 centre de Formentera.

La prova està destinada a alumnes matriculats al segon curs de batxillerat que cursen l’assignatura de Física, si bé també hi poden participar alumnes de primer curs. El temari de la prova serà el de Física de primer de batxillerat i el dels tres primers blocs de Física de segon de batxillerat: «Interacció gravitatòria», «Interacció elèctrica» i «Vibracions i ones».

Els tres primers classificats tindran la matrícula gratuïta l’any acadèmic 2015-16 a primer curs d’un estudi impartit a la UIB. El primer classificat, a més, tindrà l’estada gratuïta durant el primer mes del curs 2015-16 a la Residència d’Estudiants de la UIB.

Data de l'esdeveniment: 12/03/2015

Data de publicació: Tue Mar 10 10:34:00 CET 2015