Podem millorar el retorn de la nostra recerca?

Els experts de la Universitat d'Oxford expliquen la seva experiència als investigadors de la UIB per millorar el retorn de la recerca universitària

Dia: dijous, 2 d’octubre de 2014
Hora: 9 hores
Lloc: Aula de Graus de l’edifici Antoni Maria Alcover i Sureda, campus universitari, Palma

La Universitat de les Illes Balears continua prioritzant la innovació i la transferència de coneixements derivats de la seva capacitat investigadora. És per això que s’ha organitzat una sessió formativa dirigida a millorar les capacitats dels investigadors de la UIB en matèria de transferència de tecnologia.

Aquesta sessió serà a càrrec d’ISIS Innovation, l’empresa de transferència de tecnologia de la Universitat d’Oxford, principal institució acadèmica d’educació superior del Regne Unit en matèria de transferència de coneixements i creació d’empreses, a més de ser pionera en el desenvolupament de polítiques de propietat intel·lectual.

Es parlarà de...

• Transferència de tecnologia: bones pràctiques i casos d'èxit.
  • Estratègia de protecció dels resultats.
  • Creació de valor mitjançant els prototips com a facilitadors de la transferència.

La jornada l’organitzen el Vicerectorat d’Innovació i Transferència de la Universitat de les Illes Balears i la Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears, a través de  l’Oficina de Transferència de Resultats d’Investigació (OTRI).

Més informació: http://www.uibcongres.org/repteoxford/

Data de l'esdeveniment: 02/10/2014