Botar al contingut
 
Dra. María Antonia García Sastre
Professora titular d'universitat
Comercialització i Investigació de Mercats

Dra. María Antonia García Sastre

Currículum

Currículum breu

Nascuda a Palma de Mallorca (1966). Professora Titular d'Universitat en el Departament d'Economia i Empresa de la Universitat de les Illes Balears. Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials (1989). Master of Business Administration (MBA). Middlesex Polytecnhic Business School, Londres.(1990). Doctora en Ciències Econòmiques i Empresarials (1998). Master en noves tecnologies aplicades a la gestió integral de l'empresa: SAP R/3. (1999).

Experiència docent en estudis de llicenciatura, grau i postgrau de la UIB i en altres universitats. Les assignatures impartides han estat Màrqueting I, Màrqueting II, Direcció comercial II, Màrqueting Financer Màrqueting de Food and Beverage, en la Facultat d'Economia i Empresa, a l'Escola d'Empresarials, a l'Escola de Turisme i a l'Escola de Hotelería dels *Illes Balears. També ha dictat cursos de doctorat en les Universitats de Brasil i Argentina.

Recerca: les seves línies de recerca se centren en els nous productes turístics i la competitivitat i innovació del sector així com el camp de l'excel·lència educativa. Ha publicat en diverses revistes d'àmbit nacional i internacional i diversos capítols de llibres. És membre del Grup de Recerca Competitiu 4MAC Recerca turística i educativa i ha col·laborat en diversos projectes de recerca tant d'àmbit nacional com a internacional.

Actualment està dirigint una tesi doctoral i el curs de Postgrau Màrqueting Digital i Community Management.

Docència

Horari d'atenció a l'alumnat

Hores de tutoria del professor
Data d'inici Data de fi Dia Hora d'inici Hora de fi Lloc
11/09/2017 31/07/2018 dilluns 12.00 13.00 DB016, cita prèvia per e-mail

Recerca

Grups de recerca

Grup Tipus de participació
Grup de recerca en Turisme, Xarxes i Màrqueting (TURNETMK) Investigadora principal
Google+ UIB