Botar al contingut
Escolta

Martin García Parra

Currículum

Currículum breu

Llicenciat en Filosofia per l'Institut de Filosofia, A. C. de Mèxic. Màster en Bioètica per l'Institut Borja de Bioètica de la Universitat Ramon Llull de Barcelona. Màster en Professorat d'ESO i Batxillerat, Formació Professional i Ensañanza d'idiomes per la Universitat de Cadiz. Expert Universitari en Tècniques Docents Universitàries per la Universitat de les Illes Balears.

Docència

Horari de tutories

Cal concertar cita prèvia amb el professor per a fer una tutoria

Docència dels 5 anys anteriors

Assignatura Informació a l'estudi on la va impartir
10906 - Concepcions i Perspectives Actuals sobre la Primera Infància
  • Màster Universitari en Primera Infància: Perspectives i Línies d'Intervenció2020-21, 2021-22
10912 - Pràctiques Externes
  • Màster Universitari de Primera Infància: Perspectives i Línies d'Intervenció2019-20
  • Màster Universitari en Primera Infància: Perspectives i Línies d'Intervenció2020-21, 2021-22
10995 - Tècniques de Benestar en la Primera Infància
  • Màster Universitari de Primera Infància: Perspectives i Línies d'Intervenció2019-20
22129 - Pràctiques II d'Educació Primària
  • Grau d'Educació Primària2022-23
22164 - Pràctiques de Menció: Audició i Llenguatge
  • Grau d'Educació Primària2022-23

Recerca

Publicacions

Negre, F.; García-Parra, M.; de Benito Crosetti, B.; Verger, S. (2023). InèditNet: experiencias de una red ApS transdisciplinar. en El aprendizaje-servicio universitario ante los retos de la agenda 2030. UNED. pp.140-150. ISBN 9788436280210.

García-Parra, M., Verger Gelabert, S., & Negre Bennasar, F. (2023). Ética en proyectos con Tecnología Educativa dentro de una red de Aprendizaje-Servicio. Edutec. Revista Electrónica De Tecnología Educativa, (83), 55-71. https://doi.org/10.21556/edutec.2023.83.2727 

García-Parra, M., Negre, F., & Verger, S. (2021). Educational Programs to Build Resilience in Children, Adolescent or Youth with Disease or Disability: A Systematic Review. Education Sciences, 11(9), 464. https://doi.org/10.3390/EDUCSCI11090464 

García-Parra, M., & Sepulcre, M. P. (2021). Vínculos entre Ética, Tecnología Educativa y Pedagogía Hospitalaria: una revisión sistematizada de la literatura. Edutec. Revista Electrónica de Tecnología Educativa, 77, 17–34. https://doi.org/10.21556/EDUTEC.2021.77.2121 

García Parra, M. (2019). Ética y resiliencia familiar para una atención integral en el campo de las enfermedades raras. International Journal of Developmental and Educational Psychology, 1(2), 271–280. https://doi.org/10.17060/ijodaep.2019.n2.v1.1696 

Facebook de la UIB Twitter de la UIB Linkedin de la UIB Instagram de la UIB Youtube de la UIB Spotify de la UIB Telegram de la UIB
Google+ UIB