Botar al contingut
 
Dr. Francisco Rejon Guardia
Professor contractat doctor interí
Comercialització i Investigació de Mercats

Dr. Francisco Rejon Guardia

personal.uib.cat/f.rejon

Currículum

Docència

Horari de tutories

Hores de tutoria del professor
Data d'inici Data de fi Dia Hora d'inici Hora de fi Lloc
01/09/2017 01/10/2018 dilluns 08.00 10.00 Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos - Db 0004 - cita prèvia per e-mail

Assignatures on imparteix docència. Any acadèmic 2017-18

Assignatures on el professor imparteix docència
Assignatura Pla/campus on la imparteix
21221 - Investigació Comercial i Comportament del Consumidor
20519 - Màrqueting Turístic II
29124 - Màrqueting Turístic II
21222 - Treball de Fi de Grau d'Empresa
20531 - Treball de Fi de Grau de Turisme
11655 - Analítiques per al Coneixement del Client

Docència d'anys anteriors

Assignatura Estudi on la va impartir
11468 - E-tourism i CRM
  • Màster U. en Direcció i Planificació del Turisme 2015-16, 2016-17
11483 - Treball de Fi de Màster
  • Màster U. en Direcció i Planificació del Turisme 2015-16, 2016-17
11655 - Analítiques per al Coneixement del Client
  • Màster Universitari d'Anàlisi de Dades Massives en Economia i Empresa 2016-17
20519 - Màrqueting Turístic II
20531 - Treball de Fi de Grau de Turisme
20629 - Treball de Fi de Grau d'Economia
21221 - Investigació Comercial i Comportament del Consumidor
21222 - Treball de Fi de Grau d'Empresa
29124 - Màrqueting Turístic II
  • Doble titulació: grau de Turisme i Protocol 2016-17
  • Grau de Turisme (Centre adscrit Felipe Moreno) 2016-17

Recerca

Grups de recerca

Grup Tipus de participació
Grup de recerca en Turisme, Xarxes i Màrqueting (TURNETMK) Investigador principal
Ciència de la Decisió Col·laborador

Especialitats

Publicaciones

Mi perfil y producción en:

Artículos publicados - Published

2018

  • Alonso Dos Santos, M., Rejón-Guardia, F., Calabuig Moreno, Ferran & Pérez Campos, Carlos (in press). Engagement in sports virtual brand communities. Journal of business Research . (ISI Social Science Citation Index -  Q1 - IF - 3.354 ) [13]

2017

  • Rejón-Guardia, F., García-Sastre, MA & Alemán-Hormaeche, M. (2017). Hikers as cultural turísticas: differences between hard and soft BehavioursAnatolia. An International Journal of Tourism and Hospitality Research . DOI: 10.1080 / 13032917.2017.1414452 (Scopus Q2) [12]
  • Rejón-Guardia, F., García-Sastre, MA & Alemán-Hormaeche, M. (in press). Motivation-Based behaviour and Latent Class segmentation of Cycling turísticas: a study of the Balearic IslandsTourism Economics . (ISI Social Science Citation Index. IF - 1.124) [11]
  • Rejón-Guardia, F. & Palma-Valenzuela (2017). A Model of the literature adoption in high education: an approach with the  historical  novel.  International Research in Higher Education , Vol. 2, nº 1. p. 1-12. DOI:  https://doi.org/10.5430/irhe.v2n1p67  [10]
  • Rejón-Guardia, F., & Luna-Nevarez, C (in press 2017). "Showrooming" in consumer electronics retailing: An Empirical study.  J ournal of Internet Commerce , 16 (2), 174-271.doi: 10.1080 / 15332861.2017.1305812 (Scopus Q3) [09]

2016

  • Alonso Dos Santos, M., Calabuig Moreno, Ferran, Rejón-Guardia, F. & Pérez Campos, Carlos (2016). Influence of the virtual brand community in sports. sponsorship. Psychology & Marketing . (ISI Social Science Citation Index -  Q2 - IF - 2.634 ) [08]
  • Muralidhar, S., Rejón-Guardia, F., & Xue, F. (2016). Understanding the Green Buying Behavior of Younger Millennial from India and the United States: A Structural Equation Modeling Approach. Journal of International Consumer Marketing , 28 (1), pg. 54-72. http : 10.1080 / 08961530.2015.1056328 (Scopus Q2 - Marketing) [07]

2015

  • Martínez-López, FJ, Esteban-Millat, I., Arcilla, A. & Rejón-Guardia, F. (2015). Consumers 'psychological outcomes linked to the use of an online store s Recommendation system.  Internet Research , 25 (4), 562-588. http://doi.org/10.1108/IntR-01-2014-0033. (ISI Social Science Citation Index -  Q1 - IF - 04:58  ) [06]

2013

2011

Otras publicaciones

En revisiones - Under review 

A continuación Muestra Algunos de los articulos que se encuenta en Proceso de revisión y que han Sido envíados a revistas académicas.

  • Rejón-Guardia, F.  (2016). The use of ICT in e-learning: An Empirical application in Higher Education based on the use of Web 2.0 collaborative tools for self-directed learning.
  • Rejón-Guardia, F. ; Muralidhar, S., and Edwards, S (2015). Effectiveness of New Advertising Formatos donde Social Networks: An Analysis of Facebook.
  • Rejón- Guardia, F.  and Yoon, HJ (2015). Why use mobile coupons - barriers, motivación and intention to use - Empirical approach.
  • Rejón-Guardia, F.  (working paper). Influence of Facebook advertising donde Brand Recall, recognition and attention.

Job papel 

Ejemplo de papel empleado para la búsqueda de oportunidades laborales en universidades orientadas la investigación académica:

  • Rejón- Guardia, F.  (2015). A generalization of advertising avoidance modelo donde social network. [ Link ]

 

Google+ UIB