Botar al contingut
 

Dr. Francisco Rejon Guardia

personal.uib.cat/f.rejon
Dr. Francisco Rejon Guardia
Professor contractat doctor interí
Comercialització i Investigació de Mercats

Dr. Francisco Rejon Guardia

personal.uib.cat/f.rejon

Currículum

Curriculum

Francisco Rejón Guardia és professor contractat del Departament d'Economia de l'Empresa de la Universitat de les Illes Balears (UIB), codirector del Màster Universitari en Direcció i Planificació del Turisme (MTM) (UIB) i coordinador de l'Expert Universitari en Màrqueting digital i adreça comunitària (UIB). És director del grup d'investigació en Turisme, Màrqueting i xarxes (TURNETMK) i col·laborador del laboratori de Ciència de la decisió (UIB).

Diplomat en Ciències Econòmiques i Empresarials (2004) i Llicenciat en Administració i direcció d'empreses (2007) per la Universitat de Granada. Màster en direcció bancària i finances (UGR - 2008) i màster en Màrqueting i Comportament del consumidor (UGR - 2010). Obtuvó el grau de Doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials (2013) per la Universitat de Granada amb la tesi titulat "La resposta del consumidor a la publicitat en xarxes socials: anàlisi de l'efecte de la pressió publicitària i l'experiència", amb la qual es va rebre el 2014 el premi a la millor tesi doctoral otorgada per l'Associació de Màrqueting Acadèmic i Professional (AEMARK).

Els seus principals interessos són l'estudi de les xarxes socials, el comportament del consumidor en línia, l'eficàcia de l'anunci en línia, l'aplicació de tecnologies emergents en educació, així com els mètodes per a la desestacionalització del turisme en destinacions madures. Ha publicat sobre aquests temes en diverses revistes acadèmiques internacionals com Internet Research, Psicologia i Màrqueting, Revista d'Investigació Empresarial, Gestió Industrial i Sistemes de Dades, Journal of International Consumer Marketing and Tourism Economics, entre altres.

Docència

Horari de tutories

Hores de tutoria del professor
Data d'inici Data de fi Dia Hora d'inici Hora de fi Lloc
10/09/2018 31/05/2019 dijous 08.00 09.00 Siempre cita previa por e-mail - Despacho DB022 - planta baja - Edificio Jovellanos

Assignatures on imparteix docència. Any acadèmic 2018-19

Assignatures on el professor imparteix docència
Assignatura Pla/campus on la imparteix
21221 - Investigació Comercial i Comportament del Consumidor
21222 - Treball de Fi de Grau d'Empresa
20531 - Treball de Fi de Grau de Turisme
11468 - E-tourism i CRM
11482 - Pràctiques Externes
11483 - Treball de Fi de Màster

Docència dels 5 anys anteriors

Assignatura Estudi on la va impartir
11468 - E-tourism i CRM
  • Màster U. en Direcció i Planificació del Turisme 2015-16, 2016-17
11482 - Pràctiques Externes
  • Màster U. en Direcció i Planificació del Turisme 2017-18
11483 - Treball de Fi de Màster
11655 - Analítiques per al Coneixement del Client
  • Màster Universitari d'Anàlisi de Dades Massives en Economia i Empresa 2016-17, 2017-18
20519 - Màrqueting Turístic II
20531 - Treball de Fi de Grau de Turisme
21221 - Investigació Comercial i Comportament del Consumidor
21222 - Treball de Fi de Grau d'Empresa
29124 - Màrqueting Turístic II

Recerca

Grups de recerca

Grup Tipus de participació
Grup de recerca en Turisme, Xarxes i Màrqueting (TURNETMK) Investigador principal
Ciència de la Decisió Col·laborador

Curriculum breve

Curriculum

Francisco Rejón Guardia és professor contractat del Departament d'Economia de l'Empresa de la Universitat de les Illes Balears (UIB), codirector del Màster Universitari en Direcció i Planificació del Turisme (MTM) (UIB) i coordinador de l'Expert Universitari en Màrqueting digital i adreça comunitària (UIB). És director del grup d'investigació en Turisme, Màrqueting i xarxes (TURNETMK) i col·laborador del laboratori de Ciència de la decisió (UIB).

Diplomat en Ciències Econòmiques i Empresarials (2004) i Llicenciat en Administració i direcció d'empreses (2007) per la Universitat de Granada. Màster en direcció bancària i finances (UGR - 2008) i màster en Màrqueting i Comportament del consumidor (UGR - 2010). Obtuvó el grau de Doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials (2013) per la Universitat de Granada amb la tesi titulat "La resposta del consumidor a la publicitat en xarxes socials: anàlisi de l'efecte de la pressió publicitària i l'experiència", amb la qual es va rebre el 2014 el premi a la millor tesi doctoral otorgada per l'Associació de Màrqueting Acadèmic i Professional (AEMARK).

Els seus principals interessos són l'estudi de les xarxes socials, el comportament del consumidor en línia, l'eficàcia de l'anunci en línia, l'aplicació de tecnologies emergents en educació, així com els mètodes per a la desestacionalització del turisme en destinacions madures. Ha publicat sobre aquests temes en diverses revistes acadèmiques internacionals com Internet Research, Psicologia i Màrqueting, Revista d'Investigació Empresarial, Gestió Industrial i Sistemes de Dades, Journal of International Consumer Marketing and Tourism Economics, entre altres.

Google+ UIB