Programa de foment de la recerca

Fletxa abaix AJUTS A LA RECERCA - RECURSOS HUMANS PER A LA INVESTIGACIÓ

  1. Convocatòria Tancada13. Programa de projectes de recerca amb investigadors convidats de prestigi reconegut

    CONVOCATÒRIA: Maig 2007 - Tancada

    AQUESTA CONVOCATÒRIA ESTÀ TANCADA: El termini de la convocatòria va acabar el dia 31 de maig de 2007.

    1. OBJECTIUS DEL PROGRAMA
    Fomentar l'intercanvi i l'actualització de coneixements i informació científica dels membres de la comunitat universitària de les Illes Balears, mitjançant la permanència en aquesta universitat de doctors d'altres universitats o centres d'investigació.
    2. REQUISITS DELS SOL·LICITANTS
    Poden presentar sol·licitud els professors i investigadors que desenvolupin la seva tasca docent i/o investigadora en algun dels departaments, instituts universitaris o centres d'aquesta universitat.

    Els candidats han de ser doctors de prestigi reconegut i que facin la seva tasca professional en universitats o centres d'investigació estrangers.

    3. NORMATIVA
    4. FORMALITZACIÓ DE SOL·LICITUDS
    Hi ha dos períodes per fer les sol·licituds: maig, per a les estades del segon semestre; novembre, per a les estades del primer semestre de l'any següent.

    La sol·licitud només es considerarà si la persona sol·licitant té el CV actualitzat a la base de dades GREC.

    Documentació que cal presentar:
    - Imprès de sol·licitud.
    - CV normalitzat o de característiques semblants de l'investigador convidat.
    - Una memòria amb la tasca que es pensa realitzar durant l’estada.
    - En cas de demanar una estada de tres mesos, incloure documentació que acrediti que s'ha sol·licitat ajuda al Ministeri d'Educació i Ciència (MEC) i ha estat desestimada.
    5. IMPRÈS DE SOL·LICITUD
    La sol·licitud es fa telemàticament a través del formulari electrònic Enllaç a formulari que s'ha penjat per a tal efecte.

    Les instruccions són senzilles:

    - S'ha d'emplenar el formulari electrònic Enllaç a formulari que s'obrirà en una finestra a part.

    - S'ha de pitjar el botó d'Enviar sol·licitud que apareix davall el formulari. Si l'enviament s'ha dut a terme correctament, s'ha de pitjar a l'enllaç Imprimeix sol·licitud que apareixerà al peu del missatge de Sol·licitud enviada.

    - Finalment, heu de registrar d'entrada al registre oficial de la UIB la còpia impresa, signada i amb la documentació que s'indiqui.

    Per a qualsevol qüestió relativa al procediment de sol·licitud, us podeu posar en contacte amb Xavier Salvà, de l'OSR, al número 971 17 2765, al correu electrònic xavier.salva@uib.es o al número de fax 971 17 2637.

    Per a qualsevol problema tècnic que pogués sorgir durant l'enviament de la sol·licitud, us podeu posar en contacte amb Miquel Titos, de l'OSR, al número 971 17 2523, al correu electrònic miquel.titos@uib.es o al número de fax 971 17 2637.

    6. AVALUACIÓ
    Les sol·licituds seran avaluades per la Comissió Avaluadora de l'OSR aplicant el barem especificat a la normativa.
    7. RESOLUCIÓ
    Documents i enllaços
    Documents i enllaçosIcona PDF
    Resolució Maig 2007 Icona Vist
    Logo Carta de Serveis PRESTACIÓ DE SERVEI

    Aquest ajut es correspon amb una prestació de servei inclosa dins la Carta de Serveis. Podeu accedir a la seva fitxa descriptiva.


    Torna