Programa de foment de la recerca

Fletxa abaix ALTRES

  1. Convocatòria Tancada34. Adquisició d'ordinadors portàtils

    CONVOCATÒRIA: 2007 - Tancada

    AQUESTA CONVOCATÒRIA ESTÀ TANCADA: El termini de la convocatòria va acabar el dia 16 de febrer de 2007.

    1. OBJECTIU
    L'objectiu d'aquest programa és cofinançar l'adquisició d'ordinadors portàtils als professors, investigadors, departaments, facultats, escoles universitàries i serveis de la UIB, ja que tant les necessitats gestió, docents i d'investigació fan que cada vegada sigui més corrent la necessitat de desplaçar l'ordinador als diferents llocs de treball, la qual cosa, de vegades, fa imprescindible l'ús d'ordinadors portàtils. Addicionalment, les connexions sense fil a la xarxa estan afavorint l’ús d'aquest tipus d'ordinadors.
    2. REQUISITS DELS SOL·LICITANTS
    Poden demanar el cofinançament:
    a) Professors de la UIB que pertanyin als cossos docents, numeraris i interins.
    b) Professors contractats de la UIB.
    c) Investigadors contractats del programa Ramón y Cajal.
    d) Investigadors dels instituts universitaris de recerca que tinguin projectes d'investigació competitius i actius, tramesos per la UIB o que participin en programes de doctorat de la UIB.
    e) Investigadors contractats pel programa de reincorporació de doctors i tecnòlegs i per altres programes del Ministeri d'Educació i Ciència (MEC).
    f) Facultats, escoles universitàries, departaments, instituts i serveis de la UIB.

    Els professors i investigadors que ho demanin han de tenir el curriculum vitae actualitzat a la base de dades GREC als darrers sis mesos. En cas de detectar que el currículum no ha estat actualitzat durants els darrers sis mesos, aquesta sol·licitud no serà considerada.

    3. CARACTERÍSTIQUES DELS AJUTS
    Al igual que l'any 2006, el present any es dedicaran 110.000 euros a aquest programa (amb un cofinançament de 20.000 euros per part de la Direcció General d'R+D+I, Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació, Govern de les Illes Balears).

    El programa cofinançarà el 70 per cent del PVP de l'equip, amb un màxim de 1.000 euros per sol·licitud. El 30 per cent restant l'ha d'aportar l'investigador, grup d'investigació, departament, institut, facultat, escola universitària o servei implicat. Per aquesta raó s'haura d'incloure al imprès de solicitud telemàtica la firma de l'investigador principal del projecte (en cas de cofinanciació amb un projecte de recerca) o del director del centre implicat (en cas de cofinanciacions amb analítiques de centre).

    Els ordinadors cofinançats amb projectes de recerca estaran exempts d'IVA.

    Per tal de potenciar l’ús del programari lliure i de les llicències de campus de la UIB, no es finançarà l’adquisició de programari.

    Aquest equip portàtil substituirà l'equip de sobretaula o portàtil obsolet. Per aquesta raó es demana que l’ordinador de sobretaula, si no és obsolet, passi a formar part de la sala d'ordinadors dels grups o departaments, o es dediqui a pràctiques.

    4. CARACTERÍSTIQUES DELS ORDINADORS
    Els ordinadors es poden adquirir en qualsevol comerç legalment establert amb aquest fi. Una vegada adquirits, els ordinadors passaran a formar part del material inventariable de la UIB. La configuració mínima de l'equip ha de ser:
    a) PC compatible
    Processador Intel Centrino de 1.6 GHz o superior.
    512 MB de memòria DDR (ampliable).
    Disc dur de 60 GB.
    WiFi, mòdem i targeta de xarxa integrats.
    Targeta gràfica.
    Altaveus integrats.
    Combo DVD/CD-RW.

    b) Macintosh
    Nivell ibook o superior.
    5. FORMALITZACIÓ DE SOL·LICITUDS
    El termini romandrà obert fins al dia 16 de febrer de 2007.

    Documentació que cal presentar a l'OSR:
    - Imprès de sol·licitud signat.
    - Factura proforma on s'indiquin les característiques de l'ordinador portàtil. Aquesta factura, també, ha de reflectir nom del distribuïdor, CIF del distrïbuidor i preu (sense IVA i amb IVA) de l'ordinador. La factura s'ha de fer a nom de la UIB.
    6. IMPRÈS DE SOL·LICITUD
    La sol·licitud es fa telemàticament a través del formulari electrònic Enllaç a formulari que s'ha penjat per a tal efecte.

    Les instruccions són senzilles:

    - S'ha d'emplenar el formulari electrònic Enllaç a formulari que s'obrirà en una finestra a part.

    - S'ha de pitjar el botó d'Envia sol·licitud que apareix davall el formulari. Si l'enviament s'ha dut a terme correctament, s'ha de pitjar l'enllaç Imprimeix sol·licitud que apareixerà al peu del missatge de Sol·licitud enviada.

    - Finalment, heu d'enviar la còpia impresa, signada i amb la documentació que s'indiqui, a:

    Xavier Salvà
    Oficina de Suport a la Recerca (OSR)
    Son Lledó. Campus universitari
    Cra. de Valldemossa, km 7.5
    07122 Palma
    (Illes Balears, Espanya)

    Per a qualsevol qüestió relativa al procediment de sol·licitud, us podeu posar en contacte amb Xavier Salvà, de l'OSR, al número 971 17 3068, al correu electrònic xavier.salva@uib.es o al número de fax 971 17 2637.

    Per a qualsevol problema tècnic que pogués sorgir durant l'enviament de la sol·licitud, us podeu posar en contacte amb Miquel Titos, de l'OSR, al número 971 17 2523, al correu electrònic miquel.titos@uib.es o al número de fax 971 17 2637.

    7. AVALUACIÓ
    La comissió avaluadora de l'OSR farà una avaluació i priorització de les sol·licituds, que posteriorment serà ratificada pel Consell de Direcció. En aquesta priorització s'intentarà de fer una distribució al més justa i equitativa entre els diferents grups d'investigació, departaments, instituts, facultats, escoles universitàries i serveis de la UIB. Els investigadors i professors només podran fer una sol·licitud a aquest programa.

    Així mateix tindran una especial consideració totes les activitats relacionades amb Campus Extens.
    8. RESOLUCIÓ
    Documents i enllaços
    Documents i enllaçosIcona PDF
    Resolució convocatòria 2007 Icona Vist

    Programa confinançat per la Direcció General de R+D+I, Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació, Govern de les Illes Balears.


    Govern de les Illes Balears UIB
    CONVOCATÒRIES ANTERIORS

    Torna