Esborrany convocatòria Fira de la Ciència 2010
 

Benvolguts /Benvolgudes,

 

Us feim arribar la comunicació que la Direcció General d’R+D+i ha enviat en referència a la Fira de la Ciència 2010.

 

Podeu consultar  l’esborrany de la convocatòria de la Fira de la Ciència 2010: http://osr.uib.es/doc/fira/FIRA_2010/esborrany_Fira_2010.doc

 

 i un document amb un resum de les novetats principals d’aquest any: http://osr.uib.es/doc/fira/FIRA_2010/NOVETATS.doc

 

Donat que la convocatòria, una vegada es publiqui, tindrà uns terminis molt ajustats, tots aquells interessats en participar a la Fira de la Ciència 2010 haurieu de fer arribar  per correu electrònic a immaculada.sans@uib.es una petita descripció de la vostra proposta de participació amb les dades següents:

 

a.    Resum del projecte (quatre línies per decidir sobre la localització del vostre estand al recinte, segons la temàtica del projecte).

b.   Necessitats d’espai (aproximadament els estands seran com cada any de 20-25 m2).

c.   Necessitat d’aigua al vostre estand (és a dir necessitat de pica i connexió d’aigua). Això també condiciona la localització de l’estand al recinte.

 

Per a qualsevol dubte, podeu contactar amb Immaculada Sans (ext. 3385).

 

Atentament,

 

_________________________________

Immaculada Sans Puig

Oficina de Suport a la Recerca (OSR)

Son Lledó. Universitat de les Illes Balears

Cra. de Valldemossa, km 7,5

07122 Palma

Illes Balears

 

Email: immaculada.sans@uib.es

Telèfon: 971 173385

Fax: 971 172637

_________________________________

 

 

-----Remitido por Gema Jiménez Jiménez/dgrdi/caib el 08/03/2010 11:17 -----

Para: undisclosed-recipients:;
De: Gema Jiménez Jiménez <
gjimenez@dgrdi.caib.es>
Fecha: 08/03/2010 11:04
Asunto:

Estimats companys,

A la fi ja tenim notícies noves sobre la convocatòria de la fira de la Ciència per a Universitats, centres de Recerca, centres Tecnològics i Associacions professionals.

En primer lloc volem agrair la vostra paciència i disculpar-nos pel retard que aquests any presenta la convocatòria   i en conseqüència l’incertesa sobre el desenvolupament de la fira al 2010. Com ja us varem comunicar el problema ha estat l’ajust pressupostari, que actualment ja s’ha concretat i això ens permet poder avançar amb el projecte de la fira.

En aquest moments la convocatòria s’està tramitant i no sortirà publicada abans de dues setmanes i es per això que hem decidit avançar en paral·lel i treballar conjuntament amb vosaltres en temes d’organització dels estands a la fira. A continuació us detallam els punts en els quals volem aconseguir col·laborar i guanyar temps a la publicació de la convocatòria:

1.        S’adjunta a aquest mail el text esborrany de la convocatòria de la fira. Com podreu comprovar es molt similar a altres anys i en principi no canviarà.

 

2.        Necessitem que ens faceu arribar per mail les següents dades del vostre projecte amb la intenció d’avançar en la distribució dels estands:

 

a.        Resum del projecte (quatre línies per decidir sobre la localització del vostre estand al recinte, segons la temàtica del projecte).

 

b.       Necessitats d’espai (aproximadament els estands seran com cada any de 20-25 m2).

 

c.        Necessitat d’aigua al vostre estand (es a dir necessitat de pica i connexió d’aigua). Això també condiciona la localització de l’estand al recinte.

 

d.       S’adjunta, per a la vostra informació, l’imprès dels preus del mobiliari i necessitats de Fires i Congressos. No teniu que emplenar-lo fins que el sol·licitem específicament.

Moltes gràcies per avançat per la vostra col·laboració. Us agrairíem envieu la informació sol·licitada el més aviat possible.

Per més informació no dubteu en contactar amb nosaltres.

Salutacions cordials

 

Gema Jiménez Jiménez

Cap de Secció d’R+D

Tel   971 176311

Fax 971 176334

 

 

 

Oficina de Suport a la Recerca
Son Lledó - Universitat de les Illes Balears

Comentaris i suggeriments: osr@uib.es