Mostra la versió web d'aquest correu
Investigam
 
 
Divendres, 11 de desembre de 2015
 
Facebook Twitter Youtube Instagram Linkedin Wordpress
 
 
 
Comunicació de
Oficina de Suport a la Recerca (OSR)
Contacte
Edifici Son Lledó, 1r Pis
Campus UIB
Cra. de Valldemossa km 7.5
07122, Palma
(Illes Balears)

Telèfon: 971 17 2465
Fax: 971 17 2637

Enllaç al web
E-mail: osr@uib.es
 

Avui, dia 11 de desembre de 2015 la Direcció General d'Innovació i Comunitat Educativa, en relació a la convocatòria d’accions especials de recerca i desenvolupament, ens ha comunicat el següent:


- Dimarts, dia 15 de desembre de 2015 es reunirà a la Direcció General d'Innovació i Comunitat Educativa la comissió avaluadora de les sol·licituds     d’accions especials presentades i avaluarà les sol·licituds presentades fins a les 12 hores de dilluns, dia 14 de desembre.

- Donats aquests terminis, tots els interessats en presentar una sol·licitud hauríeu de fer el següent:
    o Fins dilluns, dia 14 de desembre, com a màxim a les 9 hores, hauríeu de trametre a osr.gestiotecnica@uib.es l’esborrany de la memòria, el pressupost i la declaració d’ajuts, perque l’OSR pugui fer-ne la revisió tècnica corresponent.
    o Si la sol·licitud és correcta, en sereu comunicats via correu electrònic abans de les 11h, i haureu d’imprimir i signar la sol·licitud definitiva i dur-la a Cati Miralles (Son Lledó) abans de les 11:30.
    o Les sol·licituds correctes i signades rebudes per Cati Miralles seran signades també pel Vicerector d’Investigació i Postgrau i registrades a la Direcció General d'Innovació i Comunitat Educativa abans de les 12 hores de dia 14 de desembre.
    o Si la sol·licitud presenta deficiències significatives, i donat que els terminis imposats són extremadament curts, haurà de ser considerada en reunions posteriors de la comissió avaluadora de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa.

- A l’hora de confeccionar la sol·licitud, i per a maximitzar les opcions d’una revisió tècnica positiva per part de l’OSR, hauríeu de tenir en compte el següent:
    o Les contractacions de personal, i el seu corresponent pressupost, només poden ser d’1 de febrer a 31 de juliol de 2015.
    o No poseu material inventariable a línies d’actuació que no ho permetin ja que només és elegible la part amortitzable durant el període d’execució de l’acció, amb la qual cosa la part no amortitzada l’hauria de cofinançar el responsable de la sol·licitud.

Els terminis amb els que hem de treballar i la garantia d’implementació de la planificació abans esmentada suposen una càrrega de treball que minvarà el nivell d’atenció i suport que voldríem poder-vos donar. Us pregam que entengueu el limitat acompanyament que us podem oferir des de l’OSR, i agraïm per endavant la vostra comprensió.

 

 
Oficina de Suport a la Recerca (OSR)
Mail
L'entitat responsable del tractament de les vostres dades personals és la Universitat de les Illes Balears. Si voleu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició, podeu adreçar-vos per escrit a: Universitat de les Illes Balears, Secretaria General, a l'atenció de la responsable de seguretat, cra. de Valldemossa, km 7.5, 07122 Palma (Illes Balears).

Si no voleu rebre més informació per via electrònica, consultau el procediment corresponent per donar-vos de baixa de les llistes de distribució.
 
Mostra la versió web d'aquest correu