Resum: Es convoquen fins a 25 beques per a estudis de postgrau en qualsevol disciplina adreçades a joves titulats superiors interessats en programes de Master's; Ph.D. o, de manera excepcional, projectes d'investigació predoctoral en una universitat dels Estats Units.
Requisits dels sol·licitants: Tenir la nacionalitat espanyola; haver obtingut un títol superior entre gener de 2012 i juny de 2018; coneixement excel·lent de l'idioma anglès parlat i escrit, demostrable; segons el tipus d'estudi, pot ser necessària experiència professional i/o presentació dels resultats del GMAT.
Recollida de dades en relació a les malalties minoritàries a Europa
La Comissió Europea ha establert un procediment estàndard per a la recollida de dades en relació a les malalties minoritàries a Europa. Aquest és un primer pas per a garantir que les dades recopilades pels registres europeus siguin comparables i interoperables.
Xerrades dia internacional de la dona i la nina en ciència
El proper 11 de febrer és el dia internacional de la dona i la nina en ciència, i des de l’Institut d’Investigació Sanitària de les Illes Balears (IdISBa) demanen la col·laboració de dones investigadores de la UIB per impartir xerrades a nins i nines de 5º o 6º de primària i de 1er i 2on d’ESO, on expliquin la seva experiència personal en la seva carrera investigadora, per despertar les inquietuds dels i les més joves i promoure l’interès en ciència.
Les xerrades s’impartiran la setmana del 12 al 15 de febrer.
Aquelles de vosaltres interessades a participar amb una xerrada, contactau amb Toni Sastre de l'IdISBa (antoni.sastre@ssib.es).