Benvolguts investigadors/Benvolgudes investigadores,
En referència a la convocatòria de projectes de recerca científica i tecnològica del GOIB, us feim arribar les puntualitzacions següents:
- La sol·licitud s’ha de presentar en català o en castellà (no és possible presentar-la en anglès).
- Els costs orientatius anuals a temps complet de contractació de personal a càrrec de projectes de recerca són:
Personal tècnic 20.323 €
Titulat superior 22.250 €
Doctor Junior 32.880 €
Doctor Senior 43.305 €
- Al pressupost, han d’afegir-se en concepte de costs indirectes un 10% de les despeses de cost de personal de nova contractació. Ni els costs indirectes ni els costs de contractació tenen IVA (posar 0 a la casella corresponent).
- Aquesta convocatòria no permet la presentació de compromisos de vinculació, per la qual cosa només poden ser IP de projectes/subprojectes investigadors la vinculació dels quals abasti la durada completa del projecte.
- A l’aplicació de presentació de sol·licituds hi ha una errada respecte a la documentació a adjuntar. On diu “Imprès 4. Informe explicatiu de l’investigador coordinador” hauria de dir “Imprès 3. Informe adequació a la LIET”. Per tant, allà on diu Imprès 4. Heu de pujar el vostre Imprès 3.
L’imprès 4 (Informe adequació a la LIET) només s’ha adjuntar en paper.
- L’equipament i material inventariable s’amortitza, en el cas de projectes de recerca, a 36 mesos. Si l’equipament s’utilitza durant els 3 anys de durada del projecte, es podrà imputar el 100% del seu cost (IVA exclòs). Si el període d’ús és inferior, només serà elegible la part proporcional. La part no elegible no es pot cofinançar amb altres ajuts; només es podrà cobrir amb fons propis.
- Si teniu despeses per a la difusió de resultats que siguin inscripcions a congressos, les heu de posar a l’apartat de “Altres despeses” i no a l’apartat de “Viatges i dietes”.
- A la columna d’IVA, s’ha de posar un 21% de totes les despeses del pressupost (excepte a les de personal i costos indirectes on heu de posar 0€).
- MOLT IMPORTANT: A la darrera casella del pressupost, on diu TOTAL SOL·LICITAT, l’IVA ha de ser 0€, donat que la UIB està exempta d’IVA de recerca i, per tant, no es finança amb ajuts públics.
- A l’hora de planificar l’execució de les despeses, heu de tenir en compte els imports mínims d’execució per anualitat que apareixen a l’article 18 de la convocatòria:
1a anualitat: 16,67%
2a anualitat: 33,33%
3a anualitat: 33,33%
4a anualitat: 16,67%
Si no s’arriba a l’import mínim que s’ha de justificar per anualitat, aquests fons es perden, no passen d’una anualitat a la següent.
Quedam a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment.