Nota informativa dels SCT sobre canvi subministrament nitrogen líquid
 

Benvolguts usuaris,

 

Degut al gran augment en el consum de nitrogen líquid i ateses les dificultats econòmiques, a partir del proper dia 5 de gener es retornarà a l’anterior sistema de subministrament de nitrogen líquid, tal com es va decidir a la darrera reunió de la Comissió Científica dels SCT. Els contenidors buits es recolliran als SCT i s’ompliran a les instal·lacions del subministrador.

 

El procediment serà el següent:

 

  1. Cada contenidor disposarà d’un codi assignat per l’empresa subministradora.
  2. Els usuaris que necessitin nitrogen líquid han d’enviar el divendres abans de les 12 hores un correu electrònic a l’adreça:

 

gasos.sct@uib.es

 

            fent constar el nom del professor responsable i el codi del contenidor.

  1. El dilluns abans de les 10 hores s’han de deixar els contenidors buits als SCT.
  2. Els contenidors plens es podran recollir el dimarts durant el matí.
  3. En cas que algun usuari sol·liciti nitrogen líquid el divendres i no deixi el contenidor en el termini previst se li passarà un càrrec pel preu del recipient ple, ja que l’empresa subministradora ens carregarà totes les sol·licituds, independentment que s’hagin subministrat o no.
  4. En cas que no es sol·liciti nitrogen el divendres, encara que es deixi el contenidor el dilluns, la sol·licitud no podrà ser tramesa.

 

 

Aquest sistema començarà a aplicar-se el proper dia 9 de gener. En aquest cas, com que no es disposarà dels codis, que seran assignats el primer cop que s’omplin els contenidors, no s’ha de fer la comanda, basta deixar els recipients als SCT el dia 9 de gener abans de les 10 hores.

Si teniu algun dubte podeu posar-vos en contacte amb Joan Cifre a l’extensió 3485.

 

 

Sebastià Albertí

Director SCT

 

 

Oficina de Suport a la Recerca
Son Lledó - Universitat de les Illes Balears

Comentaris i suggeriments: osr@uib.es