| |||||
Beques i Ajuts: Beques i Mobilitat d'Investigadors - S'obri el termini de sol·licitud de la convocatòria 2009 referent a Beques Centre d'Investigació i Documentació Educativa (CIDE).
Resum: Es convoquen quaranta-dues beques de formació d'especialistes en investigació, innovació i documentació e informàtica en matèria educativa. La durada de les beques serà de dotze mesos, començant l'1 de gener de 2010 i acabant el 25 de desembre del mateix any. La dotació econòmica anual íntegra serà de 12.324 euros. Requisits: Vegeu convocatòria per a cada cas. Termini: Fins al 30 de novembre de 2009. Per a més informació: Beques i Ajuts: Programes Autonòmics - S'obri el termini de sol·licitud de la convocatòria 2009 referent a Projectes de recerca de l'Institut d'Estudis Baleàrics.
Resum: Finançament de projectes de recerca que incloguin activitats de caràcter acadèmic, cultural i informatiu vinculades al món universitri i que tinguin com finalitat l'estudi de temàtiques en l'àmbit de les ciències humanes i socials en el marc de les Illes Balears. Requisits: Agrupacions de persones físiques o jurídiques privades sense finalita lucrativa que, tot i no tenir personalitat jurídica, desenvolupin qualsevol de les activitats que preveu aquesta convocatòria, amb inclusió dels grups de recerca de la Universitat de les Illes Balears. Termini: Fins al 16 de novembre de 2009. Per a més informació: Beques i Ajuts: Programes Estatals - S'obri el termini de sol·licitud de la convocatòria 2009 referent a Investigacions relacionades amb estudis feministes, de les dones i del gènere.
Resum: Es convoquen subvencions destinades a fomentar la realització de projectes d'investigació relacionats amb els estudis feministes, de les dones i del gènere, així com a impulsar la investigació aplicada en la matèria. Requisits: Universitats públiques, organismes públics d'investigació, universitats privades i altres entitats privades sense ànim de lucre i amb finalitat investigadora. Termini: Fins al 21 de novembre de 2009. Per a més informació: | |||||
|