Benvolguts companys / Benvolgudes companyes,
Els darrers anys ha augmentat la complexitat de la gestió administrativa i comptable de les subvencions de què és beneficiària la Universitat a causa, principalment, del gran nombre i varietat de convocatòries en les qual participa i de la quantitat de controls de seguiment i d’auditoria a què ha de respondre.
Per altra part, per garantir el compliment de la normativa en matèria de contractació, la Gerència ha elaborat una nova instrucció que recull el procediment que s’ha de seguir per tramitar els expedients menors.
Per informar sobre aquests temes i comentar-los, convidam tot el PDI, especialment els investigadors principals de projectes i els directors de departament i dels instituts universitaris, a una reunió que tindrà lloc dilluns que ve, dia 13 de febrer, a les 12 hores a la sala d’actes de l’edifici Anselm Turmeda. Us pregam confirmació a Cati Miralles (cati.miralles@uib.es) abans del dia 10 de febrer.
S’adjunta la nota informativa sobre execució i gestió de projectes que es comentarà a la reunió.
Rebeu una cordial salutació.
Gemma Turnes Vicerectora d’Investigació
Begoña Morey Gerent
Palma, 7 de febrer de 2011 |