| |||||
Beques i Ajuts
- S'obri el termini de sol·licitud de la convocatòria gener 2010 referent a Beques predoctorals CIEMAT.
Resum: Es convoca 1 ajut per a titulats superiors universitaris que vulguin realitzar una tesi doctoral en el tema detallat a l'annex 1. La dotació de la beca serà de 1.666 euros bruts mensuals. La durada d'aquests ajuts serà de vint-i-quatre mesos com a màxim. Requisits: Tenir la nacionalitat espanyola, d'un país membre de la UE o estranger resident a Espanya; cumplir els requisits per a l'obtenció del del títol de llicenciat, enginyer superior o arquitecte; haver finalitzat els estudis amb data posterior a gener 2006 (vegeu excepcions a la convocatòria); nota mitjana igual o superior a 1'50. Termini: Fins al 27 de gener de 2010. Per a més informació: - La Universitat de les Illes Balears convoca ajuts per Promoure l’ús del català a la recerca 2009-2010. Requisits: titulats universitaris que redactin i presentin en llengua catalana a la UIB, durant aquest curs, la tesi doctoral, la memòria d’investigació, la memòria final de màster o el projecte de fi de carrera sobre aspectes de recerca, exclosos els adscrits al Departament de Filologia catalana i lingüística general. Termini: fins al 15 d’octubre de 2010 Per a més informació:
Organitza: Centre Balears Europa Per a més informació:
- S'obri el termini de sol·licitud de la convocatòria 2010 referent a Beca al Centre Real Instituto y Observatorio de la Armada (Fundación Alvargonzalez). Organitza: Ministeri de Defensa Per a més informació:
- S'obri el termini de sol·licitud de la convocatòria 2010-2011 referent a Lectorats MAEC-AECID en universitats estrangeres. Organitza: Ministeri d'Afers Exteriors i de Cooperació Per a més informació: | |||||
|