Dia 14 de desembre de 2017 s'obrirà el termini de sol·licitud de la convocatòria.
Organitza: Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat--Agència Estatal d'Investigació (AEI)
Resum: Convocatòria de 175 ajudes, de les que 3 es reserven per a la contractació de persones amb discapacitat, de cinc anys de durada per a la contractació laboral de doctors a centres d'I+D, distribuïdes en distintes àrees científiques establertes a l’annex de la Resolució de convocatòria.
Requisits dels sol·licitants: És convenient que consulteu els articles 22, 1 i 2) i 32, 5) referent als requisits del personal investigador participant.
Termini: El termini per a la presentació de sol·licituds per part de les persones interessades és del 14 de desembre de 2017 al 16 de gener de 2018 a les 15 hores (hora peninsular) i s’ha de fer amb la forma establerta als articles 24.b) i 28.
IMPORTANT: Donats els terminis establerts pel Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat i que s'haurà de convocar una sessió extraordinària de la Comissió d'Investigació (en la qual s’elegiran les àrees científiques ofertades per la UIB), seria convenient que els grups de recerca o els investigadors que vulguin presentar algun candidat o candidata que compleixi els requisits d'aquesta convocatòria enviïn a l'OSR (a l'adreça electrònica xavier.salva@uib.es) com a màxim fins al dia 20 de desembre de 2017, la informació següent:
- Currículum vitae del candidat o candidata (on consti la data i centre d'obtenció del doctorat).
- Àrea científica en la qual vol participar (segons les establertes a l'annex de la convocatòria).
- Centre o centres on ha realitzat estades per un total de 24 mesos posteriors a l'obtenció del doctorat, si escau.
- 5 aportacions més rellevants d'entre les recollides en el Currículum Vitae.
- Breu descripció, en poques línies, de la recerca que desenvoluparà el candidat.
Us recordam que el tràmit de la sol·licitud que el candidat/candidata ha de fer al Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat, és independent de la sol·licitud que farà la UIB.