Català | Castellano |
Edicions
Vol.1, Núm 0, 2008
Descarregar-se aquest número en PDF
Des de fa una sèrie d’anys, la qüestió de l’educació està més present que mai en el si de la societat, en els mitjans de comunicació social, en la comunitat educativa, en el debat polític, etc. Els estudis de PISA, les estadístiques del procés d’escolarització, les dades del fracàs o de l’abandonament escolar, la percepció negativa sobre la realitat educativa, les taxes d’estudiants universitaris, la inversió en capital humà i educació, la inserció de titulats dels diferents nivells educatius, etc. són exemples de la importància cada vegada més significativa de l’educació.... Veure text editorial complet
Martí X. March, vicerector primer, de Planificació i Coordinació Universitària
La formación permanente del profesorado universitario: estado de la cuestión
Carme Pinya
Estudio de la opinión del profesorado y del alumnado sobre la implantación de créditos europeos en la educación superior
Juan José Montaño Moreno, Maria Palou Oliver
Contexto y contacto en el aprendizaje de lenguas extranjeras
Maria Juan Garau
Els mestres d’Educació Primària a Mallorca: característiques sociodemogràfiques i lingüístiques
Sílvia Oliver Grau
Alumnado trilingüe en educación secundaria
Jesús Grisaleña, Esmeralda Alonso, Alejandro Campo
La enseñanza del inglés como lengua extranjera basada en contenidos. Percepciones del profesorado de educación secundaria en las Islas Baleares
M. Núria Borrull, Magdalena Catrain, Maria Juan, Joana Salazar, Ricardo Sánchez
Aprendizaje integrado de contenidos y lengua
Rosa Aliaga Ugarte
Parlar i escriure per aprendre Ciències Socials. Les competències lingüístiques i la formació democràtica dels joves
Neus González, Dolors Bosch, Montserrat Casas
L’educació intercultural al CEIP Elionor Bosch: un estudi de cas.
Laura Aguiló Payeras
Los planes de convivencia como documento activo del centro y para el centro.
Andrés Nadal Cristóbal, Margarita Vives Barceló, Mª Carmen Capella Barrionuevo
Promoció i educació per a la salut en el medi escolar: les escoles promotores de salut
Miquel Bennassar Veny i Maria de Lluc Bauzá Amengual