Reflexions
Els resultats d’aquesta proposta han estat molts enriquidors, per la diversitat d’experiències que han aportat riquesa i diferents continguts.
Els objectius que ens havíem proposat eren sobretot actitudinals i procedimentals, però ja que les propostes han estat tan diferents unes de les altres, han sorgit continguts que mai no ens havíem plantejat.
Aquestes experiències no les hauríem tingut si no fos pels pares, els quals ens han aportat, per un costat, la seva història personal i, per altra banda, la seva il·lusió en aquesta proposta. Les educadores els hem acompanyat en el seu saber, respectant-los i donant-los confiança i seguretat en les seves possibilitats.
Un aspecte que ens ha sorprès ha estat que totes les propostes desenvolupades les han fet el pare i la mare conjuntament, i en algun cas també amb el fill; això ha estat molt agradable, per la participació de la família.
Com a resultat d’això, podem dir que s’ha establert un clima engrescador i unes relacions d’igualtat, confiança i, a més a més, una relació afectiva mútua entre els pares i els educadors, per tant, un projecte educatiu comú.
Copyright y todos los derechos reservados - ISSN: 1989-0966
Per citar l'article
“Llano, MF. i Sánchez, MI. (2009). En la comunitat, tots som protagonistes IN. Revista Electrònica d’Investigació i Innovació Educativa i Socioeducativa , V. 2, n. 1, PAGINES 137-142. Consultado en "http://www.in.uib.cat/pags/volumenes/vol2_num1/llano-varcarcel/index.html en (poner fecha) )”