Valoració
Fa uns anys, a la nostra escola vam començar a sistematitzar una sèrie d’activitats amb l’objectiu d’implicar les famílies en el procés educatiu. A poc a poc, hem anat ampliant el tipus d’activitats, ja que ens animava veure els resultats i com les famílies agraïen poder participar a la vida de l’escola i ens anava enriquint a tots. Això ens ha portat a reflexionar sobre aquest tema i a fonamentar-lo pedagògicament perquè estam convençudes que és una necessitat.
Volem aportar eines que ajudin els pares a gaudir del desenvolupament integral dels fills, i acompanyar les famílies en el seu saber fer com a primers educadors.
És un procés molt llarg que hem d’anar assumint tots per aconseguir l’escola que volem: oberta, transparent, dialogant, comunicativa...
Copyright y todos los derechos reservados - ISSN: 1989-0966
Per citar l'article
“Maffiotte, E., Tur, M., Ferrer, I. i Herranz, P. (2009). Les famílies: de la presència a la implicació IN. Revista Electrònica d’Investigació i Innovació Educativa i Socioeducativa , V. 2, n. 1, PAGINES 143-151. Consultado en "http://www.in.uib.cat/pags/volumenes/vol2_num1/maffiotte-otros/index.html en (poner fecha) )”