Som un equip que aposta per la qualitat i la millora contínua en la gestió i foment de la recerca a la Universitat de les Illes Balears.
Beques i Ajuts: Beques, contractes i mobilitat d'investigadors
Ajuts postdoctorals AECC
Resum: Ajuts adreçats a aquelles persones doctores amb menys de quatre anys des de l’obtenció del títol de doctor, per promoure el seu talent en aquesta primera etapa formativa postdoctoral.
La dotació de l’ajut seria de 80.000 euros bruts repartits en dos anys (amb possibilitat de pròrroga de dos anys addicionals amb una dotació igual a la del primer període), i hi hauria la possibilitat de realitzar una estància formativa en un centre de referència de màxim d'un any.
Requisits dels sol·licitants: Persones doctores amb menys de quatre anys des de l’obtenció del títol de doctor
Termini: Fins al 17 de desembre de 2020 a les 15 hores.
Per tal d’obtenir la documentació institucional i la firma del representant legal, les sol·licituds hauran de presentar-se a l'Oficina de Suport a la Recerca (Cati Miralles, ext: 3431) fins al 14 de desembre de 2020.
Beques i Ajuts: Beques, contractes i mobilitat d'investigadors
Ajuts a investigadors AECC
Resum: Ajuts adreçats a aquelles persones doctores amb més de quatre anys des de l’obtenció del títol de doctor, per dur a terme un projecte de recerca en un centre espanyol i donar suport a la creació de les seves pròpies línies d’investigació.
La dotació de l’ajut seria de 100.000 euros bruts repartits en dos anys (amb possibilitat de pròrroga de dos anys addicionals, amb una dotació igual que la del primer període de l'ajut).
Requisits dels sol·licitants: Persones doctores amb més de quatre anys des de l’obtenció del títol de doctor.
Termini: Fins al 17 de desembre de 2020 a les 15 hores.
Per tal d’obtenir la documentació institucional i la firma del representant legal, les sol·licituds hauran de presentar-se a l'Oficina de Suport a la Recerca (Cati Miralles, ext: 3431) fins al 14 de desembre de 2020.
L'objectiu fonamental de la jornada és donar a conèixer a les entitats espanyoles els objectius, l'estructura i les prioritats del proper Programa Marc.
Organitza: CDTI i Ministeri de Ciència i Innovació, amb la col·laboració de la Comissió Europea i la FECYT.
La teva opinió ens importa
Per tal de millorar el servei de difusió de notes informatives, us convidam a contestar la nostra enquesta de satisfacció.
Sabeu que...
... totes les publicacions vinculades a un projecte han d’incloure la referència al projecte, així com a les entitats finançadores? Consultau el web de l’OSR per a més informació.
Convocatòries obertes destacades de beques i ajuts