Programes estatals
Altres ajuts estatals per a la R+D+i
-
Beques Leonardo Fundació BBVA a Investigadors i creadors culturals
CONVOCATÒRIA: 2023 - TancadaAQUESTA CONVOCATÒRIA ESTÀ TANCADA: El termini de la convocatòria va acabar el dia 31 de maig de 2023.
Organismes convocants:
1. RESUM
Es convoquen 55 ajuts per al desenvolupament personal de projectes de recerca en els àmbits d'especialització o activitat següents:
- Ciències Bàsiques (Física, Química, Matemàtiques)
- Biologia i Biomedicina
- Ciències del Medi Ambient i de la Terra
- Enginyeries
- Ciències de la Computació i Ciència de Dades
- Ciències Socials
- Humanitats
- Arts Plàstiques
- Música i Òpera
- Creació Literària i Arts Escèniques
La dotació de cada ajut serà de fins a 40.000 euros bruts.
La durada dels projectes serà d'entre 12 i 18 mesos.
El finançament de la Fundació BBVA ha de ser la font principal i preferentment única de finançament del projecte.2. BENEFICIARIS
Persones físiques, investigadores o creadores culturals; nacionalitat espanyola amb residència a Espanya o nacional d'un altre país amb residència a Espanya; edat compresa entre els 30 i els 45 anys.
La presentació a aquesta convocatòria és incompatible amb haver estat beneficiari duna Ajuda o Beca Leonardo a Investigadors i Creadors Culturals de la Fundació BBVA.
3. TERMINI
Fins al 31 de maig de 2023 a les 18h.
Per tal d'obtenir la firma del representant legal i altra documentació necessària, les sol·licituds hauran d'enviar-se a revisar a osr.gestiotecnica@uib.es abans del dia 24 de maig de 2023 a les 14 hores.
IMPORTANT: En cas que el projecte impliqui experimentació en humans o en animals s'haurà d'aportar un informe d'un comitè d'ètica de conformitat amb allò que disposa la normativa aplicable. Per tal dobtenir els informes de les diferents comissions, les sol·licituds hauran d'enviar-se per correu electrònic a les següents adreces electròniques. Consulteu amb cada comissió els terminis per sol·licitar els respectius informes.
- Informe Comissió Ètica:
· Si la investigació implica intervenció amb fàrmacs us heu de posar en contacte amb Comité d'Ètica de la Investigació amb Medicaments de les Illes Balears (CEIM-IB).
· En cas contrari, totes aquelles investigacions que no requereixin intervencions clíniques amb fàrmacs poden dirigir-se a cer@uib.es. Podeu consultar el procediment al web del CER.
- Informe Comitè Ètica Experimentació Animal: forhu.rrhh@uib.cat