Dia 17 de gener de 2023 s'obrirà el termini de sol·licitud de la convocatòria 2022.
Resum: Finançament d'estades de mobilitat de personal docent i/o investigador, a centres estrangers d'ensenyament superior i investigació. El nombre d'ajudes previstes és de 400 estades de la Modalitat A i 260 de la Modalitat B.
Les estades tenen una durada mínima de tres mesos i màxima de sis mesos, improrrogables i en un únic període.
L'estada s'ha de sol·licitar per a un sol centre de destinació, que és el centre receptor.
Han d'esser necessàriament Universitats i centres d'investigació altament competitius, en el cas de la modalitat A, i Universitats i centres d'investigació altament competitius en l'àrea científica de la persona candidata, en el cas de la modalitat B.
Per dur a terme el projecte el beneficiari s'ha d'integrar en un grup del centre receptor, format com a mínim per dos professors/investigadors del centre esmentat, i un dels seus membres ha d'assumir ser responsable de l'activitat docent/investigadora d'aquest centre al llarg de l'estada.
Els sol·licitants d'estades per als EUA poden presentar la sol·licitud dins del programa general o del programa Fulbright.
Procediment i termini de les sol·licituds: El termini de presentació de sol·licituds serà des del 17 de gener del 2023 fins a les 14 hores del 9 de febrer del 2023 (hora peninsular).
Les sol·licituds les formalitzaran les persones interessades mitjançant la Seu Electrònica del Ministeri d'Universitats (accés al servei online).
Per a la presentació de les sol·licituds podeu consultar la informació als articles 11, 13, 14 i 15 de la convocatòria.
IMPORTANT: Les sol·licituds les presenten les persones interessades. No obstant, l'anterior, abans de la presentació de les sol·licituds, hi ha unes passes prèvies institucionals a fer, que són:
1. Si optau per la modalitat B i estau en la situació de tenir un contracte temporal renovable que finalitzi abans de la data proposada de finalització de l'estada, heu d'emplenar l'Annex B amb les dades requerides. Aquest document s'ha de trametre a l'adreça electrònica (xavier.salva@uib.es) com a màxim el 27 de gener de 2023. Aquest document serà avaluat pel Vicerectorat de Personal Docent i Investigador el qual, si escau, el signarà per tal de poder continuar amb la tramitació.
2. Si optau per la modalitat B i estau en la situació de tenir un contracte d'interinatge, heu d'emplenar l'Annex C amb les dades requerides. Aquest document s'ha de trametre a l'adreça electrònica (xavier.salva@uib.es) com a màxim el 27 de gener de 2023. Aquest document serà avaluat pel Vicerectorat de Personal Docent i Investigador el qual, si escau, el signarà per tal de poder continuar amb la tramitació.
Totes les persones interessades (modalitats A i B) han de fer el següent (una vegada signat, si escau, l'Annex B o C):
3. Els investigadors o investigadores que vulguin presentar-se i que compleixin amb els requisits d'aquesta convocatòria, per tal d'obtenir la firma del representant legal han de trametre a l'Oficina de Gestió del Programa de Foment i Recursos Humans per a la Recerca (a l'adreça electrònica xavier.salva@uib.es) el document d'autorització (Annex A) i el certificat de l'organisme d'adscripció (imprès normalitzat del Ministeri) degudament emplenats. Pel que fa el certificat de l'organisme d'adscripció (imprès normalitzat del Ministeri), s'ha de lliurar una còpia en format PDF, emplenada i signada pel beneficiari i pel director del departament o institut.També s'ha de lliurar una còpia en format WORD emplenada sense signatura.
Els documents s'han de trametre com a màxim a les 14h del dia 3 de febrer de 2023.
Un cop us retornem signat el certificat de l'organisme d'adscripció, podreu continuar amb la tramitació de la sol·licitud, a la qual haureu d'adjuntar aquest certificat.
En previsió d'algun error en la publicació d'aquesta nota informativa, es recomana a les persones interessades una lectura en profunditat de la convocatòria.
Per més informació, contactau amb l'Oficina de Gestió del Programa de Foment i Recursos Humans per a la Recerca (FORHU) al número 971 17 2465 o bé a través del correu electrònic forhu.rrhh@uib.cat.