Organitza: Govern de les Illes Balears - Conselleria d'Innovació, Recerca i Turisme
Resum: Es convoquen 20 ajuts per a la incorporació de personal investigador al sistema de ciència i tecnologia de les Illes Balears en grups de recerca, centres o unitats de recerca i desenvolupament tecnològic, públics ubicats a les Illes Balears. Cada sol·licitud s'ha d'adaptar a les àrees estratègiques establertes al punt Primer.3) de la convocatòria.
Personal investigador proponent: les característiques del personal que proposa els contractes postdoctorals els podeu trobar al punt Tercer de la convocatòria.
S'ofereixen un mínim de 8 ajuts per al Programa Margalida Comas per a joves investigadors. La dotació anual serà de 35.000,00 euros. La durada dels ajuts serà de dos anys.
S'ofereixen un màxim de 3 ajuts per al Programa Vicenç Mut Estabilitat, per a investigadors sèniors provinents de programes Margalida Comas de convocatòries anteriors. La dotació anual serà de 40.000,00 euros. La durada dels ajuts serà de tres anys.
S'ofereixen un mínim de 8 ajuts per al Programa Vicenç Mut per a investigadors sèniors. La dotació anual serà de 40.000,00 euros. La durada dels ajuts serà de tres anys.
Requisits dels sol·licitants: Vegeu punt 3 de la convocatòria, i els annexos 2, 3, 4 on surten concretades les característiques de cada programa.
IMPORTANT
- Un mateix investigador només es pot incloure com a candidat en una sol·licitud.
- Un mateix investigador responsable només pot figurar com a tal en una sol·licitud.
- Les sol·licituds es poden presentar en català, castellà o anglès.
Termini: De l'11 de novembre al 12 de desembre de 2022
La tramitació de les sol·licituds s'ha de fer de la forma següent:
- Les sol·licituds s'emplenen en línia, per part del candidat, a l'adreça corresponent, segons l'establert al punt 8.2 de la convocatòria.
- Un cop emplenada en línia, la sol·licitud, signada electrònicament per part de l'investigador responsable i l'investigador candidat, s'ha d'enviar per correu electrònic a osr.seccio-rhfr@uib.cat que la passarà a la signatura electrònica del vicerector. La sol·licitud, un cop signada, serà retornada a l'investigador sol·licitant perquè pugui acabar de generar i registrar la sol·licitud.
Aquesta sol·licitud s'ha de remetre per mail a l'Oficina de Gestió del Programa de Foment i Recursos Humans per a la Recerca (FORHU) com a màxim el dia 2 de desembre de 2022