Programes estatals

Fletxa abaix Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència

  1. Convocatòria TancadaIncentivació de la consolidació Investigadora

    CONVOCATÒRIA: 2022 - Tancada

    AQUESTA CONVOCATÒRIA ESTÀ TANCADA: El termini de la convocatòria va acabar el dia 24 de novembre de 2022.

    Organismes convocants:
    1. RESUM

    L’import màxim per ajuda és de 200.000€ i els conceptes que es financen són:

    Directes
    a) L'incentiu per a la creació i cobertura d'una plaça permanent en l'àrea de coneixement de l’investigador o investigadora principal de l'actuació, durant el període d'execució de l'ajuda (2 anys). Aquest és el cost salarial anual de la plaça a crear.
    b) L'execució d'un projecte propi de R+D+i liderat pel/per la investigador/a principal de l'actuació.
    c) La millora d'instal·lacions i equips, que inclou adequació d'espais, renovació de laboratoris i millora de l'equipament, necessaris per a l'inici o el fiançament de la línia de recerca de l’investigador o investigadora principal de l'actuació.

    Indirectes:
    d) Costos indirectes: 21% sobre les despeses directes (*excloses les del punt a)
    L’import màxim de l'ajuda: 200.000€ per ajuda en total, incloent-hi costs indirectes.


    La distribució estimada de l’ajut és:
    Incentiu: 62.000€
    Projecte + Instal·lacions/Equips*: 114.049,59 €
    Indirectes: 19.399,83 €
    Reversió IP: 4.550,58 €
    TOTAL: 200.000€

    *El cost de l’adequació d’espais, renovació de laboratori i millora de l’equipament no podrà superar el 30% de l’import justificat com a cost d’execució del projecte d’I+D+i

    2. BENEFICIARIS

    Universitats, entre d'altres beneficiaris.

    3. REQUISITS I INCOMPATIBILITATS DEL/DE LA IP

    -Requisits del/de la Investigador/a Principal de l'actuació (IP):
    a) Titulació de doctor/a.
    b) Activitat cientificotècnica: tenir avaluació favorable investigador/a R3 o certificat I3 (o estar tramitant-ho). Límit per a l'obtenció de l'I3: data de publicació de la proposta de resolució provisional de Consolidació Investigadora 2022.
    c) Vinculació amb l'entitat sol·licitant: no serà necessària abans de la resolució de la concessió, però sí durant el període d'execució de l'actuació. També poden participar els IP que estiguin ocupant un lloc permanent a l'entitat sempre que la incorporació a aquest lloc sigui posterior al 22/12/2021 i no hagi gaudit anteriorment d'un altre lloc permanent en alguna entitat de les possibles sol·licitants.
    d) Incompatibilitats:
    - Les persones IPs no podran figurar a més d'una sol·licitud d'aquesta convocatòria.
    - Els investigadores/as Ramón y Cajal, l'entitat del qual hagi rebut ja la dotació per a la creació del lloc de treball de caràcter permanent concedida en el marc d'aquest programa, no podran figurar com a IP de l'actuació.
    - No hi haurà incompatibilitat amb la participació en projectes que hagin obtingut finançament de convocatòries de projectes dels Plans Estatals de Recerca Científica i Tècnica i d'Innovació, del VII Programa Marc de R+D+i, dels Programes Marc de R+D+i Horitzó 2020 i Horitzó Europa o d'iniciatives de Programació Conjunta de l'Espai Europeu de Recerca, dels Plans Regionals de R+D+i de les comunitats autònomes, o de qualsevol altra convocatòria.
    -Període d'execució de l'ajuda: 2 anys

    4. TRAMITACIÓ DE SOL·LICITUDS

    Atès que aquesta convocatòria implica tres dels vicerectorats de la UIB, s’ha establert el circuit següent per la presentació de sol·licituds:


    - 1a passa [Obligatòria]: La formalització del compromís de creació d’una plaça permanent a l’àrea de coneixement del o la IP que comporta la convocatòria, requereix d’un acord per escrit entre el departament de destí i el vicerectorat de Personal Docent i Investigador (VR PDI). L’obtenció del document de compromís s’ha de sol·licitar per part de la direcció del departament de destí al VR PDI (margarita.calderon@uib.es).
    En cas d’assolir el compromís, el document signat, juntament amb el certificat/avaluació I3/R3 i l’acreditació de la incorporació de l’IP, si escau, serà remès per part del VR PDI al o la IP i a la Sra. Immaculada Sans (osr.gestiotecnica@uib.cat).

    - 2a passa [Condicionada]: Els IPs que planegin la imputació de despeses relatives a la millora d'instal·lacions i equips, han de detallar per escrit les actuacions, equips i emplaçament de cadascun, i contactar amb la persona responsable de tots els espais afectats per a obtenir-ne el vistiplau escrit. Posteriorment, han d’adreçar l’escrit al vicerectorat de Campus i Universitat Saludable (VR CUS, vr.campus@uib.cat).
    En el cas que les actuacions proposades siguin aprovades per totes les parts implicades, el VR CUS la remetrà al o la IP i a la Sra. Immaculada Sans (osr.gestiotecnica@uib.cat).

    - 3a passa [Obligatòria]: Una vegada completades la 1a passa i -opcionalment- la 2a passa, el o la IP ha de contactar amb el VR de Política Científica i Investigació (Immaculada Sans, osr.gestiotecnica@uib.es) per gestionar la part del projecte propi d’R+D+i i la presentació de la sol·licitud.

    5. TERMINI

    Del 3 al 24 de novembre de 2022.

    MOLT IMPORTANT: El termini intern per enviar l'esborrany de la sol·licitud i els documents necessaris per a la seva revisió per correu electrònic a osr.gestiotecnica@uib.es és fins al 21 de novembre de 2022.

    El termini intern per tancar la sol·licitud telemàtica i enviar la confirmació per correu electrònic a osr.gestiotecnica@uib.es és fins al 23 de novembre de 2022.


    Documents i enllaços
    Documents i enllaçosIcona PDFIcona HTML
    Web de la convocatòria de l'AEI   Icona Vist
    Presentació de l'AEI de la convocatòria Icona Vist  
    Vídeo del seminari web de l’AEI   Icona Vist
    Resolució Provisional Icona Vist  
    Resolució concessió definitiva (28/07/2023 Exclamació) Icona Vist  

     consolidació


    Torna