Som un equip que aposta per la qualitat i la millora contínua en la gestió i foment de la recerca a la Universitat de les Illes Balears.
Comunicat
Estructures d'organització de la recerca, la innovació i la transferència
Benvolgudes companyes i benvolguts companys,
Ens complau fer-vos arribar novetats importants en relació amb el desplegament de la nova normativa d'estructures d'R+D+I, recollida a l'Acord normatiu 15350/2024, de 21 de febrer.
Disponibilitat del formulari per a la creació de nous grups d'R+D+I A partir del dia d'avui, estarà disponible al Portal del Personal Investigador (PPI, https://ppi.uib.cat) el formulari per donar d'alta nous grups d'R+D+I. Trobareu aquesta opció a l'apartat «Programa de foment de la recerca», sota l'entrada «Programa de gestió de les estructures d'organització de la recerca, la innovació i la transferència».
Procediment d'alta de nous grups i grups consolidats Quan se sol·liciti la creació d'un nou grup o grup consolidat, l'investigador principal tindrà l'opció de seleccionar membres entre el personal existent a la base de dades de la UIB o donar d'alta noves persones. Cada persona proposada per formar part d'un grup haurà d'acceptar o rebutjar-ne la participació. En el cas de persones externes, se'ls sol·licitarà l'alta al PPI i documentació addicional.
Per a investigadors principals de grups existents Els investigadors principals dels grups de recerca existents que desitgin partir de la configuració dels seus grups actuals hauran de presentar igualment una nova sol·licitud d'alta, seguint la nova normativa. Això no obstant, per facilitar aquest tràmit, el formulari permetrà precarregar les dades del grup existent i accelerar el procés de creació del nou grup.
Creació d'unitats L'opció per a la creació d'unitats es posarà en marxa unes setmanes més tard, un cop s'hagin aprovat els primers grups consolidats segons la nova normativa. Us informarem quan aquesta opció estigui disponible.
Compromís amb la facilitat d'ús Volem subratllar que la facilitat i la rapidesa en l'ús del nou formulari han estat aspectes prioritaris del desenvolupament. Apostam per la implementació d'eines informàtiques eficients i eficaces. L'equip TIC de l'Àrea d'Investigació ha posat un especial èmfasi a garantir que l'ús de l'eina sigui el més àgil i amigable possible.
Informació addicional i suport Si teniu qualsevol dubte o necessitau suport, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.
Per a qualsevol qüestió relativa al procediment de sol·licitud, podeu contactar amb l'Oficina de Gestió del Programa de Foment i Recursos Humans per a la Recerca (FORHU) a través de l'adreça electrònica <forhu.programafoment@uib.cat>.
Per a qualsevol problema tècnic que pogués sorgir durant la presentació de la sol·licitud, podeu enviar un correu electrònic a l'equip TIC de l'Àrea d'Investigació, a <investigacio.tic@uib.cat> .
Atentament,
Víctor Homar Vicerector de Política Científica i Investigació
La teva opinió ens importa
Per tal de millorar el servei de difusió de notes informatives, us convidam a contestar la nostra enquesta de satisfacció.
Sabeu que...
... els certificats de participació a projectes es poden sol·licitar a través del PPI (https://ppi.uib.cat/) de manera automàtica?.
Convocatòries obertes destacades de beques i ajuts