3- Les funcions del/de la mediador/a intercultural en els centres educatius
L’eix principal de la intervenció del/de la mediador/a intercultural als centres educatius envolta la relació FAMILIA-ESCOLA considerant-la com a base de totes les actuacions que es poden realitzar amb el professorat, la família i els alumnes per aconseguir una relació harmònica i respectuosa entre tots, a partir d’aquests tres objectius:
Conscient de la nova realitat socioeducativa del municipi, la delegació d’educació de l’Ajuntament de Manacor va posat en marxa, l’any 2001 el servei de mediació intercultural amb uns objectius molts clars:
Copyright y todos los derechos reservados - ISSN: 1989-0966
Per citar l'article
“Z. Laaroussi-Elkati (2009). La mediadora intercultural i la seva tasca en l’acompanyament socioeducatiu de l’alumnat immigrant i la seva família IN. Revista Electrònica d’Investigació i Innovació Educativa i Socioeducativa , V. 2, n. 1, PAGINES 85-98. Consultado en http://www.in.uib.cat/pags/volumenes/vol2_num1/laaroussi/index.html en (poner fecha) )”