Ajuts, contractes i mobilitat

Fletxa abaix Convocatòries del Govern de les Illes Balears

  1. Convocatòria TancadaAjuts per a la formació de personal investigador del Govern de les Illes Balears (FPI-CAIB)

    CONVOCATÒRIA: 2025 - Tancada

    AQUESTA CONVOCATÒRIA ESTÀ TANCADA: El termini de la convocatòria va acabar el dia 12 de febrer de 2025.

    Organismes convocants:
    1. OBJECTE

    Es convoquen els següents contractes predoctorals:
    Modalitat A: 21 ajuts per a la formació de personal investigador (FPI) a centres o unitats de recerca i desenvolupament tecnològic ubicats a les Illes Balears.
    Modalitat B: 5 ajuts per a la formació de personal investigador empresarial (FPI-E) a empreses ubicades a les Illes Balears.
    Taxes acadèmiques: 26 ajuts que inclouen la tutela acadèmica de doctorat, l'obertura i el manteniment de l'expedient, i la defensa de la tesi doctoral.

    Característiques dels ajuts: Consulteu el punt 4 de la convocatòria.

    Direcció dels treballs: Consulteu punt 5 de la convocatòria. Consulteu especialment el que fa referència als projectes de recerca vinculats a l'ajut.

    Requisits de les persones candidates: Consulteu el punt 6 i 7 de la convocatòria.

    El termini màxim per a la incorporació de les persones investigadores al centre adscrit ha de ser el 15 d’octubre de 2025.

    Consulteu la dotació econòmica dels ajuts al punt 13 de la convocatòria.

    Al personal investigador en formació els és d'aplicació l'article 5.b.i) de l'Acord executiu 15602/2024, de 4 de setembre de 2024 pel qual es regulen les retribucions del personal investigador i personal tècnic i gestor de suport a la investigació adscrits a projectes, ajuts competitius per a la contractació de personal, grups de recerca, càtedres, convenis i contractes de l'article 60 de la Llei Orgànica 2/2003, de 22 de març, del Sistema Universitari, en què participi la Universitat de les Illes Balears.

    Els contractes de personal investigador en formació estan subjectes tant a les disposicions de l’Acord executiu 14892/2023, de 19 d’abril, de reconeixement d'increments salarials als contractats a càrrec del capítol 6 en l'àmbit de la recerca a aquesta universitat, com de l’Acord executiu 15681/2024, de 16 d’octubre, sobre el reconeixement dels serveis prestats al personal laboral inclòs a l’article 4 de l’Acord executiu 15602/2024, de 4 de setembre, pel qual es regulen les retribucions del personal investigador i personal tècnic i gestor de suport a la investigació adscrits a projectes, ajuts competitius per a la contractació de personal, grups de recerca, càtedres, convenis i contractes de l’article 60 de la Llei orgànica 2/2023, de març, del sistema universitari, en què participi la Universitat de les Illes Balears.

    2. TERMINI I FORMA DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

    Termini: La UIB té fins al 12 de febrer de 2025 per registrar les sol·licituds.
    Les sol·licituds s'emplenen en línia per part de l'entitat beneficiària.

    Heu d'enviar TOTA la documentació requerida a la convocatòria juntament amb l'Annex Formulari de sol·licitud (en format ZIP o amb un enllaç al nigul) com a MÀXIM el dia 5 de febrer de 2025 mitjançant Instància tipus FPI-CAIB al PPI (ppi.uib.cat) i que és la següent:

    I. DOCUMENTACIÓ DEL DIRECTOR I, SI ESCAU, CODIRECTOR DE TESI
    Pel que fa al director i, si escau, codirectors de la tesi:
    -Currículum vitae abreujat (CVA) model normalitzat en català, castellà o anglès (màxim 4 pàgines).
    -Historial dels últims cinc anys de l'equip de recerca (màxim 10 pàgines).
    - Descripció del projecte de tesi doctoral (màxim 300 paraules).
    - Memòria cientificotècnica del projecte d'R+D d'ajut (màxim 20 pàgines).
    - Document acreditatiu de la concessió del projecte marc.

    II. DOCUMENTACIÓ DEL TUTOR
    -Justificant de la vinculació de la persona que tutoritza la tesi amb l’entitat.

    III. DOCUMENTACIÓ DE LA PERSONA CANDIDATA
    -Certificat electrònic de dades acadèmiques personal de llicenciatura, enginyeria, arquitectura o grau
    -Certificat electrònic de dades acadèmiques de màster, DEA o suficiència investigadora
    -Currículum vitae normalitzat (CVN)
    -Declaració responsable del gaudi d'ajuts de característiques similars (Imprès 2)

    IV. ANNEX FORMULARI DE SOL·LICITUD

    V. UNA ALTRA DOCUMENTACIÓ A APORTAR

    En cas de dubtes, consulteu la convocatòria o adreceu-vos a l'Oficina de Gestió del Programa de Foment i Recursos Humans per a la Recerca: forhu.rrhh@uib.cat, telèfon 971172765.

    Per a dubtes i consultes puntuals podeu adreçar-vos a la Direcció General de Recerca, Innovació i Transformació Digital, chernandez@dgrdi.caib.es, telèfon 971176009.

    Totes les denominacions que apareguin en gènere masculí, s'han d'entendre referides indistintament al gènere masculí o femení, segons el sexe del titular de qui es tracti.

    Documents i enllaços
    Documents i enllaçosIcona DOCXIcona PDFIcona HTML
    Convocatòria (Nou Exclamació)   Icona Vist  
    Extracte (Nou Exclamació)   Icona Vist  
    Annex Formulari Sol·licitud (Nou Exclamació) Icona Vist   
    Imprès 1. Model declaració responsabe entitat (Nou Exclamació)   Icona Vist  
    Imprès 2. Model declaració responsable candidat (Nou Exclamació)   Icona Vist  
    Web Convocatòria (Nou Exclamació)    Icona Vist

    finançament fpicaib25

    finançamentfonseuropeusplus

    CONVOCATÒRIES ANTERIORS

    Torna