|
Dimecres, 15 de gener de 2025
|
|
|
|
|
|
Som un equip que aposta per la qualitat i la millora contínua en la gestió i foment de la recerca a la Universitat de les Illes Balears.
|
|
|
|
Beques i Ajuts: Ajuts, contractes i mobilitat
Ajuts per incorporar personal investigador al sistema de ciència de les Illes Balears (contractes postdoctorals CAIB)
S'obri el termini de sol·licitud de la convocatòria 2024.
Organitza: Govern de les Illes Balears - Conselleria d'Educació i Universitats Termini i forma de presentació de sol·licituds: Termini: La UIB té fins al 12 de febrer de 2025 per registrar les sol·licituds.
Procediment de sol·licitud: Les sol·licituds s'emplenen via telemàtica, per part de l'entitat beneficiària, segons l'establert al punt 8.2 de l'annex 1 la convocatòria.
Documentació a presentar: vegeu el punt 8.7 de l'annex 1 la convocatòria.
Heu d'enviar TOTA la documentació requerida als punts 8.7.b i c de la convocatòria juntament amb els Annexes A i B com a MÀXIM el dia 5 de febrer de 2025 mitjançant Instància tipus POSTDOCS-CAIB al PPI (ppi.uib.cat) i que és la següent:
I. DOCUMENTACIÓ DEL PROJECTE I L'EQUIP DE RECERCA -Document acreditatiu de la vinculació de l'investigador responsable amb l'entitat. Es pot sol·licitar expedició electrònica del full de serveis al Servei de Recursos Humans a través del formulari electrònic que es troba en el Catàleg de procediments. -CVA de l'investigador responsable -Historial dels darrers cinc anys de l'equip de recerca -Informe de l'activitat de recerca que ha de dur a terme l'investigador candidat en l'equip de recerca, signat electrònicament pel candidat i per l'investigador responsable. -Declaració responsable en la qual es facin constar totes les subvencions i els ajuts sol·licitats (Imprès 2) signat electrònicament per l'investigador responsable que presenta al candidat.
II. DOCUMENTACIÓ DE LA PERSONA CANDIDATA -CVN de l'investigador candidat -Còpia del certificat acadèmic del grau de doctor -Documentació acreditativa de les estades de l'investigador candidat (Imprès 3, signat electrònicament per l'investigador candidat)
III. ANNEX A. Document intern de la UIB de conformitat del Departament/Institut.
IV. ANNEX B. FORMULARI DE SOL·LICITUD
V. UNA ALTRA DOCUMENTACIÓ A APORTAR
Pel que fa a la documentació del punt 8.6.a) de l'annex 1 la convocatòria, aquesta la presentarà la UIB.
En cas de dubtes, consulteu la convocatòria o adreceu-vos a l'Oficina de Gestió del Programa de Foment i Recursos Humans per a la Recerca: forhu.rrhh@uib.cat, telèfon 971172765.
Per a dubtes i consultes puntuals podeu adreçar-vos a la Direcció General de Recerca, Innovació i Transformació Digital, tmir@dgrdi.caib.es, telèfon 971176009.
Totes les denominacions que apareguin en gènere masculí, s'han d'entendre referides indistintament al gènere masculí o femení, segons el sexe del titular de qui es tracti.
|
|
|
|
Beques i Ajuts: Ajuts, contractes i mobilitat
Ajuts per a la formació de personal investigador del Govern de les Illes Balears (FPI-CAIB)
S'obri el termini de sol·licitud de la convocatòria 2025.
Organitza: Govern de les Illes Balears - Conselleria d'Educació i Universitats Termini i forma de presentació de sol·licituds: Termini: La UIB té fins al 12 de febrer de 2025 per registrar les sol·licituds. Les sol·licituds s'emplenen en línia per part de l'entitat beneficiària.
Heu d'enviar TOTA la documentació requerida a la convocatòria juntament amb l'Annex Formulari de sol·licitud (en format ZIP o amb un enllaç al nigul) com a MÀXIM el dia 5 de febrer de 2025 mitjançant Instància tipus FPI-CAIB al PPI (ppi.uib.cat) i que és la següent:
I. DOCUMENTACIÓ DEL DIRECTOR I, SI ESCAU, CODIRECTOR DE TESI Pel que fa al director i, si escau, codirectors de la tesi: -Currículum vitae abreujat (CVA) model normalitzat en català, castellà o anglès (màxim 4 pàgines). -Historial dels últims cinc anys de l'equip de recerca (màxim 10 pàgines). - Descripció del projecte de tesi doctoral (màxim 300 paraules). - Memòria cientificotècnica del projecte d'R+D d'ajut (màxim 20 pàgines). - Document acreditatiu de la concessió del projecte marc.
II. DOCUMENTACIÓ DEL TUTOR -Justificant de la vinculació de la persona que tutoritza la tesi amb l'entitat.
III. DOCUMENTACIÓ DE LA PERSONA CANDIDATA -Certificat electrònic de dades acadèmiques personal de llicenciatura, enginyeria, arquitectura o grau -Certificat electrònic de dades acadèmiques de màster, DEA o suficiència investigadora -Currículum vitae normalitzat (CVN) -Declaració responsable del gaudi d'ajuts de característiques similars (Imprès 2)
IV. ANNEX FORMULARI DE SOL·LICITUD
V. UNA ALTRA DOCUMENTACIÓ A APORTAR
En cas de dubtes, consulteu la convocatòria o adreceu-vos a l'Oficina de Gestió del Programa de Foment i Recursos Humans per a la Recerca: forhu.rrhh@uib.cat, telèfon 971172765.
Per a dubtes i consultes puntuals podeu adreçar-vos a la Direcció General de Recerca, Innovació i Transformació Digital, chernandez@dgrdi.caib.es, telèfon 971176009.
Totes les denominacions que apareguin en gènere masculí, s'han d'entendre referides indistintament al gènere masculí o femení, segons el sexe del titular de qui es tracti.
|
|
|
|
Beques i Ajuts: Ajuts, contractes i mobilitat
Recordatori: Ajudes de formació de professorat universitari (FPU-CAIB)
Dia 27 de gener de 2025 s'obrirà el termini de sol·licitud de la convocatòria 2025.
Organitza: Govern de les Illes Balears - Conselleria d'Educació i Universitats
Termini i forma de presentació de sol·licituds: Termini: el representant legal de la UIB serà la persona responsable de presentar les sol·licituds i el termini per fer-ho és del 27 de gener al 26 de febrer de 2025.
Heu d'enviar TOTA la documentació requerida a la convocatòria juntament amb l'Annex Formulari de sol·licitud (en format ZIP o amb un enllaç al nigul) com a MÀXIM el dia 14 de febrer de 2025 al correu electrònic forhu.rrhh@uib.cat i que és la següent:
I. IMPRÈS DE SOL·LICITUD, signat per la persona que dirigeix la tesi, pel candidat i pel responsable de l'entitat. II. DOCUMENTACIÓ DE LA PERSONA CANDIDATA -Còpia del NIE, en cas de candidats estrangers. -Certificat electrònic de dades acadèmiques personal de llicenciatura, enginyeria, arquitectura o grau amb les qualificacions. -Certificat electrònic de dades acadèmiques de màster, DEA o suficiència investigadora amb les qualificacions. -Currículum normalitzat. -Historial del grup de recerca. -Document acreditatiu de la vinculació amb l'entitat del director de la tesi. -Document acreditatiu de la concessió del projecte marc. -Descripció del projecte de tesi doctoral (màxim 300 paraules). -Memòria (objectius, metodologia i planificació general). -Certificat d'empadronament. -Declaració responsable del gaudi d'ajuts de característiques similars. -Còpia de la matrícula o de l'admissió en un programa oficial de doctorat. III. ANNEX FORMULARI DE SOL·LICITUD IV. UNA ALTRA DOCUMENTACIÓ A APORTAR
Més enllà de la informació inclosa en aquesta nota informativa, és molt recomanable que les persones interessades facin una lectura atenta de la Resolució.
En cas de dubtes, consulteu la Resolució o adreceu-vos a l'Oficina de Gestió del Programa de Foment i Recursos Humans per a la Recerca: forhu.rrhh@uib.cat, telèfon 971172765.
Per a dubtes i consultes puntuals podeu adreçar-vos a la Direcció General d'Universitats i Ensenyaments Artístics, telèfon 971177766.
Totes les denominacions que apareguin en gènere masculí, s'han d'entendre referides indistintament al gènere masculí o femení, segons el sexe del titular de qui es tracti.
|
|
|
|
Beques i Ajuts: Ajuts, contractes i mobilitat
Recordatori: Programa Beatriz Galindo per a l'atracció de talent investigador
S'obri el termini de sol·licitud de la convocatòria 2025.
Organitza: Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats
Requisits de les persones candidates: S'hi poden presentar les persones investigadores i/o docents que estiguin desenvolupant la seva carrera professional en centres de recerca i/o universitats estrangeres de fora d'Espanya en la data de publicació de l'extracte de la convocatòria (publicat al BOE el 9 de gener de 2025).
Modalitat Sènior La persona candidata ha d'acreditar una experiència de, com a mínim, 7 anys en docència i investigació a l'estranger a comptar des de la data d'obtenció del títol de Doctor i fins al 08/02/2025.
Modalitat Júnior El doctor docent i/o investigador candidat ha d'acreditar una experiència d'un màxim de 7 anys en docència i investigació a l'estranger a comptar des de la data d'obtenció del títol de Doctor i fins al 08/02/2025.
Les persones candidates hauran d'acreditar la vinculació amb els centres de recerca i/o universitats estrangeres (amb un contracte o concessió de beca per una altra institució sempre que s'acompanyi amb l'acreditació de vinculació contractual o similar amb la universitat o centre de recerca estranger) pel període requerit en funció de la modalitat de la plaça. L'acreditació d'aquest requisit ha de presentar-se a la Universitat de les Illes Balears en un únic document.
Termini: Fins al dia 7 de febrer de 2025
|
|
|
|
Beques i Ajuts: Ajuts, contractes i mobilitat
Recordatori: Estades de mobilitat de professors i investigadors espanyols en centres estrangers
Dia 16 de gener de 2025 s'obrirà el termini de sol·licitud de la convocatòria 2025.
Organitza: Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats
Terminis de les estades: Es podrà sol·licitar realitzar l'estada entre l'1 de gener de 2026 i el 31 de desembre de 2026. Això no obstant, en el cas dels professors i/o investigadors que vulguin iniciar l'estada a partir de l'1 de setembre de 2025, amb anterioritat a la data de la resolució de concessió i així ho hagin manifestat a les corresponents sol·licituds, per al cas de concessió de l'ajuda, aquesta tindrà efectes retroactius sempre que s'acrediti la realització de l'estada en els termes requerits a la convocatòria i a les dates establertes a la resolució de concessió.
Les estades es sol·licitaran i concediran, en tots els casos, des del dia 1 del mes d'inici fins al darrer dia del mes de finalització.
Les persones sol·licitants que optin per presentar la sol·licitud al Programa Fulbright hauran de sol·licitar una data d'inici a partir de l'1 de gener de 2026.
Procediment i termini de les sol·licituds: El termini de presentació de sol·licituds serà des del 16 de gener del 2025 fins a les 14 hores del 6 de febrer del 2025 (hora peninsular).
Les sol·licituds les formalitzaran les persones interessades mitjançant la Seu Electrònica del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.
Per a la presentació de les sol·licituds i la documentació a adjuntar podeu consultar la informació als articles 11, 14 i 15 de la convocatòria.
IMPORTANT: Les sol·licituds les presenten les persones interessades. No obstant, abans de la presentació de les sol·licituds, hi ha uns tràmits previs institucionals a fer, que són:
Si opteu per la Modalitat Júnior i esteu en la situació de tenir un contracte temporal renovable que finalitzi abans de la data proposada de finalització de l'estada, heu d'emplenar l'Annex B amb les dades requerides. Aquest document s'ha de trametre a l'adreça electrònica forhu.rrhh@uib.cat com a màxim el 28 de gener de 2025.
Si opteu per la Modalitat Júnior i esteu en la situació de tenir un contracte d'interinatge, heu d'emplenar l'Annex C amb les dades requerides. Aquest document s'ha de trametre a l'adreça electrònica forhu.rrhh@uib.cat com a màxim el 28 de gener de 2025.
Totes les persones interessades han de fer el següent (una vegada signat, si escau, l'Annex B o C):
Els investigadors o investigadores que vulguin presentar-se i que compleixin amb els requisits d'aquesta convocatòria, per tal d'obtenir la firma del representant legal han de trametre a l'Oficina de Gestió del Programa de Foment i Recursos Humans per a la Recerca, a l'adreça electrònica forhu.rrhh@uib.cat, el document d'autorització (Annex A) i el certificat de l'organisme d'adscripció (imprès normalitzat del Ministeri) degudament emplenats. Els documents s'han de trametre com a màxim el dia 31 de gener de 2025.
Un cop us retornem signat el certificat de l'organisme d'adscripció, podreu continuar amb la tramitació de la sol·licitud, a la qual haureu d'adjuntar aquest certificat.
És molt recomanable que les persones interessades facin una lectura detallada de la convocatòria i de les característiques del corresponent programa: programa José Castillejo o programa de mobilitat sènior.
Per més informació, contacteu amb l'Oficina de Gestió del Programa de Foment i Recursos Humans per a la Recerca (FORHU) als telèfons 971172765 o 971173068 o bé a través del correu electrònic forhu.rrhh@uib.cat.
|
|
|
|
|
La teva opinió ens importa
Per tal de millorar el servei de difusió de notes informatives, us convidam a contestar la nostra enquesta de satisfacció.
|
|
Sabeu que...
... tota despesa imputada a un projecte de recerca del Pla estatal d'R+D+i s'ha de vincular inqüestionablement a tasques i objectius concrets de la proposta? Redactau generosament les motivacions de la compra a les propostes de contractació.
|
|
|
Convocatòries obertes destacades de beques i ajuts
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|