Programes estatals
Pla Estatal 2013-2016: Programa Estatal de Foment de l'R+D+i Orientada als Reptes de la Societat
-
Accions de dinamització de comunicació a congressos internacionals
CONVOCATÒRIA: 2015 - TancadaAQUESTA CONVOCATÒRIA ESTÀ TANCADA: El termini de la convocatòria va acabar el dia 17 de juny de 2015.
Normativa:
- Resolució núm. 5318 del dia 20 d'abril de 2015 (BOE núm. 114 del dia 13 de maig de 2015)
- Resolució del dia 25 de novembre de 2015
- Resolució del dia 25 de novembre de 2015
Organismes convocants:
1. RESUM
Ajuts per finançar la comunicació de resultats cientificotècnics o de la innovació mitjançant l'organització de congressos internacionals d'alt nivell que reuneixin, com a mínim, els requisits següents:
- Comptar amb un comitè científic en el qual participin, a més d'experts nacionals, experts internacionals de prestigi
- Tenir una assistència programada d'un mínim de 150 participants
- Comptar amb cofinançament per part d'altres entitats nacionals o internacionals o de particulars
- Incloure activitats de divulgació o comunicació del congrés i dels resultats a la societat
Conceptes susceptibles d'ajut:
- despeses d'adquisició de material fungible i subministraments
- despeses derivades de la publicitat, difusió, traducció i publicació dels resultats dels congressos en forma d'actes o e revistes periòdiques
- lloguer de sales i equipaments audiovisuals, traducció simultània o altres despeses que generi l'organització dels congressos
- despeses de viatges i dietes generats per l'assistència i preparació dels congressos
- despeses de subcontractació de fins al 50% de la quantia total de l'ajut
En cap cas es finançaran despeses atribuibles a l'execució o desenvolupament d'activitats de projectes d'I+D+I
La durada d'aquestes actuacions serà d'un o dos anys, segons la naturalesa i durada de les activitats preparatòries del congrés. En tot cas, la data d'inici no podrà ser anterior a l'1 de gener de 2015.Aquests ajuts seran comptabiles amb altres subvencions o ajuts.
2. BENEFICIARIS
Organismes públics d'investigació, universitats públiques, els seus instituts universitaris i, universitats privades, altres centres públics d'I+D, entitats i institucions sanitàries públiques i privades, instituts d'investigació sanitària acreditats, entitats públiques i privades sense ànim de lucre que facin activitats d'I+D, altres organitzacions que donin suport a la transferència, altres centres privats d'I+D.3. REQUISITS
Investigador principal:
títol de doctor; pertanyer a la plantilla de l'entitat sol·licitant o entitat associada mitjançant vinculació funcionarial, estatutària o laboral que abasti tot el període de durada de l'actuació i trobar-se en servei actiuEquip investigador:
doctors o titulats superiors que facin tasques d'investigació; pertanyer a la plantilla de l'entitat sol·licitant o a l'associada. També podrà participar personal d'aquestes categories que pertanyin a la plantilla d'una entitat diferent a la sol·licitant o associada, sempre que compti amb l'autorització de la institució a la que pertany.Tant l'investigador principal com els membres de l'equip d'investigació només podran sol·licitar i figurar en una única sol·licitud en aquesta convocatòria.
4. TERMINI I PROCÉS INTERN
Dacord amb la convocatòria de presentació de sol·licituds daccions de dinamització del Pla estatal de reptes de la societat, no s'ha d'enviar al ministeri cap document en format paper. Les sol·licituds són enviades telemàticament mitjançant la signatura electrònica del representant legal (vicerector d'Investigació i Postgrau). Per aquesta raó, hem establert un procés intern de gestió de les sol·licituds.
El procés és el següent:
1.- Emplenar la sol·licitud dacció de dinamització i adjuntar tots els documents que requereix la convocatòria a través de l'aplicació telemàtica del ministeri.
Donat que la UIB és responsable del compliment de les condicions establertes a les convocatòries, heu denviar a lOSR abans del 12 de juny de 2015 la composició de lequip dinvestigació, un pressupost complet (amb tots els ingressos prevists i un esborrany de la memòria tècnica. LOSR revisarà que els conceptes de despesa i la composició dels equips sajustin a les condicions de la convocatòria i us donarà la conformitat de les dades.
2.- Validar la sol·licitud definitiva (opció "Generar definitivo" de l'aplicació) i desar al vostre ordinador l'arxiu pdf creat.
3.- Enviar un correu electrònic a osr@uib.es, abans del 16 de juny de 2015, amb la documentació següent:
i. Sol·licitud definitiva (generada com sha comentat).
ii. Memòria tècnica de la proposta en format pdf.
iii. Altres documents que formin part de la sol·licitud, si escau, com autoritzacions d'investigadors d'altres institucions.
4.- Un cop rebuda i supervisada aquesta documentació, es procedirà, si escau, a la signatura electrònica de la sol·licitud per part del vicerector d'Investigació i Postgrau.
5.- Imprimir i signar, als apartats on surten les dades de cada investigador, una còpia de la sol·licitud definitiva i enviar-la, juntament amb les autoritzacions dinvestigadors, cartes dentitats interessades i altra documentació que formi part de la sol·licitud, per correu intern a l'OSR.
L'accés a l'aplicació telemàtica de sol·licituds serà disponible a partir de dia 1 de juny de 2015.5. RESOLUCIÓ
Documents i enllaços Documents i enllaços Resolució definitiva Annex resolució (llistat d'ajuts concedits)