Reunió informativa en línia i modificacions.
Us informam que ja podeu trobar al web de la convocatòria el vídeo de la reunió del passat 04/09/2025.
També us informam que podeu trobar la presentació de la reunió, amb les modificacions corresponents (marcades en groc) després de les darreres consultes fetes a la Direcció General de Recerca.
Aquestes modificacions fan referència al comptatge del % del personal UIB respecte del personal no UIB a la sol·licitud. Finalment només compten per a aquest percentatge els membres de l'equip; no s'han de tenir en compte els col·laboradors externs. D'aquesta manera el percentatge mínim de membres (relació funcionarial, estatutària o laboral) amb la UIB respecte al total del membres ha de ser del 50%.
Aprofitam l'avinentesa per recordar-vos els terminis d'aquesta convocatòria:
Termini oficial: fins al 3 d'octubre de 2025 a les 13 hores.
IMPORTANT: us demanam que, quan tingueu emplenat l'equip investigador, els col·laboradors externs (si escau) i el pressupost (justificació i taula resum) dins els apartats corresponents de la memòria, ens ho faceu arribar per correu electrònic a osr.gestiotecnica@uib.eu.
El termini intern per enviar aquesta informació és fins al 23/09/2025.
Podeu continuar treballant en els documents mentre el personal tècnic de l'OSR-EA revisa l'adequació de la sol·licitud a les condicions de la convocatòria, posant especial atenció als conceptes de despesa i la seva justificació i la composició de l'equip.
Presentació de documentació:
Un cop revisada la informació per part de l'OSR-EA, l'investigador/-a principal (modalitat 1) o l'investigador/-a coordinador/a (modalitat 2) ha de presentar la documentació recollida en aquest apartat de forma electrònica a osr.gestiotecnica@uib.eu.
El termini per enviar els documents definitius és fins al 29/09/2025.