Dra. María Jerónima Ferrer Ribot
- 971259991 (9991)
- Despatx A-107Primer pisGuillem Cifre de Colonya
Currículum
Currículum breu
Doctora en Ciències de l'Educació per la UIB.
Activitat docent en el Estudis de Grau d'Educació Infantil, actualment en l'assignatura Família i Escola, Pràcticum i TFG. Docent en el Màster Universitari Oficial de la UIB: Primera Infància, perspectives i línies d'intervenció.
Investigadora principal del Grup de Recerca Investigació en Primera Infància de la UIB (GIPI). Col·laboradora del Grup d'Infància,Teconologia, Educació i Diversitat (GITED) de l'Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE) de la UIB.
Les recerques i publicacions están relacionades amb el disseny, implementació i avaluació de programes de suport a la parentalitat en la primera infància, i també la innovació educativa i les bones pràctiques a l'etapa d'Educació Infantil.
Vicedegana i Cap d'Estudis Grau Educació Infantil de la Facultat d'Educació.
Docència
Horari de tutories
Cal concertar cita prèvia amb la professora per a fer una tutoriaAssignatures on imparteix docència. Any acadèmic 2021-22
- 22028 - Família i Escola. Grau d'Educació Infantil a Mallorca.
- 22024 - Pràcticum I (0-3). Grau d'Educació Infantil a Mallorca.
- 22031 - Treball de Fi de Grau d'Educació Infantil. Grau d'Educació Infantil a Mallorca.
- 10991 - Estratègies d'Intervenció amb Famílies a la Primera Infància. Màster Universitari en Primera Infància: Perspectives i Línies d'Intervenció.
Direcció de tesis
Docència dels 5 anys anteriors
Assignatura | Informació a l'estudi on on la va impartir |
---|---|
10912 - Pràctiques Externes | |
10913 - Treball de Fi de Màster | |
10915 - Treball de Fi de Màster |
|
10991 - Estratègies d'Intervenció amb Famílies a la Primera Infància | |
22024 - Pràcticum I (0-3) | |
22028 - Família i Escola | |
22030 - Pràcticum II (3-6) | |
22031 - Treball de Fi de Grau d'Educació Infantil |
Recerca
Grups de recerca
Grup | Tipus de participació |
---|---|
Grup Investigació Primera Infància (GIPI) | Investigadora principal |