Botar al contingut

Dr. Aleix Calveras Maristany

Dr. Aleix Calveras Maristany
Catedrŕtic d'universitat
Organització d'Empreses
  • Despatx DB106primer pisGaspar Melchor de Jovellanos

Currículum

Currículum breu

Catedrŕtic d'Universitat de l'ŕrea d'Organització d'Empreses, departament d'Economia de l'Empresa, a la UIB. Llicenciat i doctor en Economia per la Universitat Autňnoma de Barcelona (1993 i 1999). Ha estat professor-investigador visitant a l'IDEI (Université de Toulouse, 1997), al CSEF (Universitat de Salerno, Itŕlia, 2000), i a la Universitat Pompeu Fabra (2007).

Investigador especialitzat en Responsabilitat Social de l'Empresa, Economia del sector turístic, i en Organització Industrial en general. Ha publicat la seva recerca en revistes nacionals i internacionals com, entre d'altres, el Journal of Economics and Management Strategy, Investigaciones Económicas, Tourism Economics, Journal of Regulatory Economics, European Finance Review, i SERIEs: Journal of the Spanish Economic Association.

Imparteix docčncia en Estratčgia Empresarial i en Responsabilitat Social Corporativa, de grau a la UIB, i de postgrau en el MOBE (Master in Management, Organizations and Business Economics, de la UAB, UIB i UPNA) i a l'EUGE (Especialista Universitari en Gestió d'Empreses) a la UIB.

Ha estat membre del Comitč Científic de les Jornadas de Economía Industrial (2012 - ), i co-director del postgrau EUGE (Especialista Universitari en Gestió d'Empreses, 2003 -) a la UIB. Ha estat Degŕ de la Facultat de Cičncies Econňmiques i Empresarialls de la UIB (2008 - 2009), i director del postgrau Expert Universitari en Responsabilitat Social Corporativa (2008 - 2011).

Publicacions seleccionades:

Calveras, A., & Sákovics, J. (2023). Partially observable corporate social responsibility: The limits of differentiation. Managerial and Decision Economics 44:2755-2771

Calveras, A. (2019). All-inclusive and value creation in hospitality: Evidence from a mature destination, 2001-2017. Tourism Management, 74, 234-246.

Calveras, A., & Ganuza, J. J. (2018). Corporate social responsibility and product quality. Journal of Economics & Management Strategy, 27(4), 804-829.

Calveras, A., & Orfila-Sintes, F. (2019). Intermediation in hospitality and transaction cost theory: Evidence from the Balearic Islands, 2001-2010. Journal of destination marketing & management, 11, 281-291.

Calveras, A., & Ganuza, J. J. (2016). The role of public information in corporate social responsibility. Journal of Economics & Management Strategy, 25(4), 990-1017.

Docčncia

Horari de tutories

Cal concertar cita prčvia amb el professor per a fer una tutoria

Docčncia dels 5 anys anteriors

Assignatura Informació a l'estudi on la va impartir
20490 - Treball de Fi de Grau
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Dret (Pla 2013)2021-22, 2022-23
20531 - Treball de Fi de Grau de Turisme
21213 - Estratčgia Empresarial
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Dret2019-20, 2020-21
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Dret (Pla 2013)2019-20, 2020-21
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Turisme2020-21
  • Grau d'Administració d'Empreses2019-20, 2020-21
21222 - Treball de Fi de Grau d'Empresa
21243 - Responsabilitat Social i Čtica Empresarial
22546 - Responsabilitat Social de l'Empresa

Recerca

Grups de recerca

Grup Tipus de participació
Grup de recerca en Economia de les organitzacions (GREO) Investigador principal
Facebook de la UIB Twitter de la UIB Linkedin de la UIB Instagram de la UIB Youtube de la UIB Spotify de la UIB Telegram de la UIB
Google+ UIB
Escolta