Botar al contingut

Dra. María Antonia García Sastre

Dra. María Antonia García Sastre
Capítol 6 ( Professora Titular d'Universitat )
Comercialització i Investigació de Mercats
  • Despatx DB016planta baixaGaspar Melchor de Jovellanos

Currículum

Currículum breu

Nascuda a Palma de Mallorca (1966). Professora Titular d'Universitat en el Departament d'Economia i Empresa de la Universitat de les Illes Balears. Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials (1989). Master of Business Administration (MBA). Middlesex Polytecnhic Business School, Londres.(1990). Doctora en Ciències Econòmiques i Empresarials (1998). Master en noves tecnologies aplicades a la gestió integral de l'empresa: SAP R/3. (1999).

Experiència docent en estudis de llicenciatura, grau i postgrau de la UIB i en altres universitats. Les assignatures impartides han estat Màrqueting I, Màrqueting II, Direcció comercial II, Màrqueting Financer Màrqueting de Food and Beverage, en la Facultat d'Economia i Empresa, a l'Escola d'Empresarials, a l'Escola de Turisme i a l'Escola de Hotelería dels *Illes Balears. També ha dictat cursos de doctorat en les Universitats de Brasil i Argentina.

Recerca: les seves línies de recerca se centren en els nous productes turístics i la competitivitat i innovació del sector així com el camp de l'excel·lència educativa. Ha publicat en diverses revistes d'àmbit nacional i internacional i diversos capítols de llibres. És membre del Grup de Recerca Competitiu 4MAC Recerca turística i educativa i ha col·laborat en diversos projectes de recerca tant d'àmbit nacional com a internacional.

Actualment està dirigint una tesi doctoral i el curs de Postgrau Màrqueting Digital i Community Management.

Docència

Direcció de tesis

Directora de tesis l'any acadèmic 2024-25 als programes de doctorat següents:

Docència dels 5 anys anteriors

Assignatura Informació a l'estudi on la va impartir
20509 - Màrqueting Turístic I
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Turisme2020-21
  • Doble titulació: grau d'Economia i grau de Turisme2020-21
  • Grau de Turisme2019-20, 2020-21
20517 - Intermediació Turística
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Turisme2020-21
  • Doble titulació: grau d'Economia i grau de Turisme2020-21
  • Grau de Turisme2020-21
21219 - Direcció Comercial II
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Dret (Pla 2013)2020-21
  • Grau d'Administració d'Empreses2019-20, 2020-21
21222 - Treball de Fi de Grau d'Empresa
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Turisme2020-21
  • Grau d'Administració d'Empreses2019-20, 2020-21
21230 - Màrqueting Financer
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Dret (Pla 2013)2019-20, 2020-21
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Turisme2019-20, 2020-21
  • Grau d'Administració d'Empreses2019-20, 2020-21

Recerca

Grups de recerca

Grup Tipus de participació
Ciència de la Decisió Col·laboradora
Grup de recerca en Turisme, Xarxes i Màrqueting (TURNETMK) Membre
Facebook de la UIB Twitter de la UIB Linkedin de la UIB Instagram de la UIB Youtube de la UIB Spotify de la UIB Telegram de la UIB
Google+ UIB
Escolta