Botar al contingut
Escoltar
 

Dra. María Antonia García Sastre

personal.uib.cat/garcia.sastre
Dra. María Antonia García Sastre
Professora titular d'universitat
Comercialització i Investigació de Mercats
  • Despatx DB016Planta baixaGaspar Melchor de Jovellanos

    Dra. María Antonia García Sastre

    personal.uib.cat/garcia.sastre

    Currículum

    Currículum breu

    Nascuda a Palma de Mallorca (1966). Professora Titular d'Universitat en el Departament d'Economia i Empresa de la Universitat de les Illes Balears. Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials (1989). Master of Business Administration (MBA). Middlesex Polytecnhic Business School, Londres.(1990). Doctora en Ciències Econòmiques i Empresarials (1998). Master en noves tecnologies aplicades a la gestió integral de l'empresa: SAP R/3. (1999).

    Experiència docent en estudis de llicenciatura, grau i postgrau de la UIB i en altres universitats. Les assignatures impartides han estat Màrqueting I, Màrqueting II, Direcció comercial II, Màrqueting Financer Màrqueting de Food and Beverage, en la Facultat d'Economia i Empresa, a l'Escola d'Empresarials, a l'Escola de Turisme i a l'Escola de Hotelería dels *Illes Balears. També ha dictat cursos de doctorat en les Universitats de Brasil i Argentina.

    Recerca: les seves línies de recerca se centren en els nous productes turístics i la competitivitat i innovació del sector així com el camp de l'excel·lència educativa. Ha publicat en diverses revistes d'àmbit nacional i internacional i diversos capítols de llibres. És membre del Grup de Recerca Competitiu 4MAC Recerca turística i educativa i ha col·laborat en diversos projectes de recerca tant d'àmbit nacional com a internacional.

    Actualment està dirigint una tesi doctoral i el curs de Postgrau Màrqueting Digital i Community Management.

    Docència

    Horari de tutories

    Cal concertar cita prèvia amb la professora per a fer una tutoria

    Docència dels 5 anys anteriors

    Assignatura Estudi on la va impartir
    20509 - Màrqueting Turístic I
    20531 - Treball de Fi de Grau de Turisme
    21219 - Direcció Comercial II
    21222 - Treball de Fi de Grau d'Empresa
    21230 - Màrqueting Financer

    Recerca

    Grups de recerca

    Grup Tipus de participació
    Ciència de la Decisió Col·laboradora
    Grup de recerca en Turisme, Xarxes i Màrqueting (TURNETMK) Membre
    Google+ UIB