Dra. María Antonia García Sastre
Currículum
Currículum breu
Nascuda a Palma de Mallorca (1966). Professora Titular d'Universitat en el Departament d'Economia i Empresa de la Universitat de les Illes Balears. Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials (1989). Master of Business Administration (MBA). Middlesex Polytecnhic Business School, Londres.(1990). Doctora en Ciències Econòmiques i Empresarials (1998). Master en noves tecnologies aplicades a la gestió integral de l'empresa: SAP R/3. (1999).
Experiència docent en estudis de llicenciatura, grau i postgrau de la UIB i en altres universitats. Les assignatures impartides han estat Màrqueting I, Màrqueting II, Direcció comercial II, Màrqueting Financer Màrqueting de Food and Beverage, en la Facultat d'Economia i Empresa, a l'Escola d'Empresarials, a l'Escola de Turisme i a l'Escola de Hotelería dels *Illes Balears. També ha dictat cursos de doctorat en les Universitats de Brasil i Argentina.
Recerca: les seves línies de recerca se centren en els nous productes turístics i la competitivitat i innovació del sector així com el camp de l'excel·lència educativa. Ha publicat en diverses revistes d'àmbit nacional i internacional i diversos capítols de llibres. És membre del Grup de Recerca Competitiu 4MAC Recerca turística i educativa i ha col·laborat en diversos projectes de recerca tant d'àmbit nacional com a internacional.
Actualment està dirigint una tesi doctoral i el curs de Postgrau Màrqueting Digital i Community Management.
Docència
Direcció de tesis
Docència dels 5 anys anteriors
Assignatura | Informació a l'estudi on la va impartir |
---|---|
20509 - Màrqueting Turístic I | |
20517 - Intermediació Turística | |
21219 - Direcció Comercial II | |
21222 - Treball de Fi de Grau d'Empresa | |
21230 - Màrqueting Financer |
Recerca
Grups de recerca
Grup | Tipus de participació |
---|---|
Ciència de la Decisió | Col·laboradora |
Grup de recerca en Turisme, Xarxes i Màrqueting (TURNETMK) | Membre |