Botar al contingut

Dra. María Antonia García Sastre

Dra. María Antonia García Sastre
Capítol 6 ( Professora Titular d'Universitat )
Comercialització i Investigació de Mercats
  • Despatx DB016planta baixaGaspar Melchor de Jovellanos

Currículum

Currículum breu

Nascuda a Palma de Mallorca (1966). Professora Titular d'Universitat en el Departament d'Economia i Empresa de la Universitat de les Illes Balears. Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials (1989). Master of Business Administration (MBA). Middlesex Polytecnhic Business School, Londres.(1990). Doctora en Ciències Econòmiques i Empresarials (1998). Master en noves tecnologies aplicades a la gestió integral de l'empresa: SAP R/3. (1999).

Experiència docent en estudis de llicenciatura, grau i postgrau de la UIB i en altres universitats. Les assignatures impartides han estat Màrqueting I, Màrqueting II, Direcció comercial II, Màrqueting Financer Màrqueting de Food and Beverage, en la Facultat d'Economia i Empresa, a l'Escola d'Empresarials, a l'Escola de Turisme i a l'Escola de Hotelería dels *Illes Balears. També ha dictat cursos de doctorat en les Universitats de Brasil i Argentina.

Recerca: les seves línies de recerca se centren en els nous productes turístics i la competitivitat i innovació del sector així com el camp de l'excel·lència educativa. Ha publicat en diverses revistes d'àmbit nacional i internacional i diversos capítols de llibres. És membre del Grup de Recerca Competitiu 4MAC Recerca turística i educativa i ha col·laborat en diversos projectes de recerca tant d'àmbit nacional com a internacional.

Actualment està dirigint una tesi doctoral i el curs de Postgrau Màrqueting Digital i Community Management.

Docència

Direcció de tesis

Directora de tesis l'any acadèmic 2024-25 als programes de doctorat següents:

Docència dels 5 anys anteriors

Assignatura Informació a l'estudi on la va impartir
20509 - Màrqueting Turístic I
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Turisme2020-21
  • Doble titulació: grau d'Economia i grau de Turisme2020-21
  • Grau de Turisme2019-20, 2020-21
20517 - Intermediació Turística
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Turisme2020-21
  • Doble titulació: grau d'Economia i grau de Turisme2020-21
  • Grau de Turisme2020-21
21219 - Direcció Comercial II
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Dret (Pla 2013)2020-21
  • Grau d'Administració d'Empreses2019-20, 2020-21
21222 - Treball de Fi de Grau d'Empresa
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Turisme2020-21
  • Grau d'Administració d'Empreses2019-20, 2020-21
21230 - Màrqueting Financer
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Dret (Pla 2013)2019-20, 2020-21
  • Doble titulació: grau d'Administració d'Empreses i grau de Turisme2019-20, 2020-21
  • Grau d'Administració d'Empreses2019-20, 2020-21

Recerca

Grups de recerca

Grup Tipus de participació
Ciència de la Decisió Col·laboradora
Grup de recerca en Turisme, Xarxes i Màrqueting (TURNETMK) Membre
Facebook de la UIB Bluesky de la UIB Linkedin de la UIB Instagram de la UIB Youtube de la UIB Spotify de la UIB
Google+ UIB
Escolta