Dr. Sebastià Verger Gelabert

Catedràtic d'universitat
Didàctica i Organització Escolar
- 971173133 (3133)
- Despatx B-104primer pisGuillem Cifre de Colonya
Currículum
Currículum breu
Dr. en Ciències de l'Educació, Catedràtic d'Universitat de Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació de la Universitat de les Illes Balears. Investigador Principal del grup de recerca GREID (Escola Inclusiva i Diversitat).Codirector de l'Màster en Investigació i Intervenció Psicoeducativa; Codirector de l'Postgrau d'Especialista Universitari en Atenció Primerenca i Director del Laboratori de Pedagogía Hospitalària.Ha participat en diversos projectes de recerca finançats en convocatòries competitives tant a nivell nacional com autonòmic, així com en diversos projectes universitaris d'investigació, millora de la docència i cooperació a el desenvolupament. Els dos més recents en les convocatòries R + D, com a investigador principal i en l'àmbit de la Pedagogia Hospitalària, són: 'Anàlisi i intervenció educativa per a la millora de la qualitat de vida de l'alumnat amb malalties cròniques' (EDU 18777 / 2010- 2013) i 'Solucions educatives per a la millora de la qualitat de vida de l'infant amb malaltia minoritària des d'una intervenció innovadora i transdisciplinar' (EDU2016-79402-R). Pel que fa als projectes autonòmics, destaquen cinc realitzats com a IP a través de l'Oficina de Cooperació Universitària i sota la temàtica de la Pedagogia Hospitalària, quatre dels quals en col·laboració amb l'Associació Aprenc Amb tu del Perú i actualment treballa en el projecte 'COVID -19 i Pedagogia Hospitalària: solucions inclusives i tecnològiques en temps de confinament 'de la Convocatòria de Recerca de l'Impacte Social aplicat a al Desenvolupament Humà Sostenible en el context de la COVID 19.Articles destacats en els darrers anys:Bagur, S.; Verger, S. (2020) Evidencias y retos de la Atención Temprana: el modelo centrado en la familia. Siglo Cero.51-4, 69-92. DOI: https://doi.org/10.14201/scero20205146992Bagur-Pons, S., Roselló-Ramón, M.R., Paz-Lourido, B., & Verger, S. (2021). El enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa. RELIEVE, 27(1), art. 3. http://doi.org/10.30827/relieve.v27i1.21053Paz-Lourido, B.; Negre, F.; De la Iglesia, B.; Verger, S. (2020). Influence of schooling on the health- related quality of life of children with rare diseases. Health AndRiera-Negre, L.; Paz-Lourido, B.; Negre, F.; Rosselló, M.R.; Verger, S. (2021) Self-Perception of Quality of Life and Emotional Well-Being among Students Attending Hospital Classrooms during COVID-19 Pandemic.Healthcare 2021,9, 943. https://doi.org/10.3390/healthcare9080943Verger, S, Riquelme, I, Bagur, S. and Paz-Lourido, B. (2021) Satisfaction and Quality of Life of Families Participating in Two Different Early Intervention Models in the Same Context: A Mixed Methods Study. Front. Psychol. 12:650736. doi: 10.3389/fpsyg.2021.650736Verger, S.; Negre, F.; Fernández-Hawrylak, M.; Paz-Lourido, B. (2021). The Impact of the Coordination between Healthcare and Educational Personnel on the Health and Inclusion of Children and Adolescents with Rare Diseases. Int. J. Environ. Res. Public Health 2021, 18, 6538. https://doi.org/10.3390/ijerph18126538Verger, S.; Negre, F.; M.R. Rosselló; Paz-Lourido, B (2020). Inclusion and equity in educational services for children with rare diseases: Challenges and opportunities. Children and Youth Services Review, 119(1). DOI: https://doi.org/10.1016/j.childyouth.2020.105518 JCR: 2,519 SJR: 0,796Bagur, S., Paz-Lourido, B., Rosselló , M.R. & Verger, S. (2022): Empowerment, anxiety and depression in families using early childhood intervention services, European Journal of Special Needs Education, DOI: 10.1080/08856257.2022.2062908Bagur, S., Paz-Lourido, B., Mut-Amengual, B., & Verger, S. (2022). Relationship between parental mental health and developmental disorders in early childhood. Health & Social Care in the Community, 00, 1-10 https://doi.org/10.1111/hsc.13891Cañas-Lerma, A. J., Campos-Vidal, J. F., & Verger, S. (2022). 'Our focus is on illness and loneliness': Volunteer work engagement, compassion satisfaction, compassion fatigue, self-care and motivations to volunteer. Health & Social Care in the Community, 00, 1-14. https://doi.org/10.1111/hsc.13934El Jouhri, N., Bagur, S., Verger, S. & Rosselló-Ramon, M. R. (2022). El alumnado inmigrante y la mediación lingüística infantojuvenil. MAGIS, Revista Internacional de Investigación en Educación, 15, 1-25. doi: 10.11144/Javeriana.m15.aiml
Docència
Horari de tutories
Cal concertar cita prèvia amb el professor per a fer una tutoriaAssignatures on imparteix docència. Any acadèmic 2024-25
- 22010 - Educació Inclusiva. Grau d'Educació Infantil a Mallorca.
- 22111 - Educació Inclusiva. Doble titulació: Grau d'Educació Infantil i Grau d'Educació Primària a Eivissa.
- 22111 - Educació Inclusiva. Doble titulació: Grau d'Educació Infantil i Grau d'Educació Primària a Menorca.
- 22111 - Educació Inclusiva. Doble titulació: Grau d'Educació Infantil i Grau d'Educació Primària a Mallorca.
- 22111 - Educació Inclusiva. Grau d'Educació Primària a Eivissa.
- 22164 - Pràctiques de Menció: Audició i Llenguatge. Grau d'Educació Primària a Menorca.
- 22163 - Pràctiques de Menció: Suport Educatiu. Grau d'Educació Primària a Menorca.
- 22163 - Pràctiques de Menció: Suport Educatiu. Grau d'Educació Primària a Mallorca.
- 22039 - Pràctiques I. Doble titulació: Grau d'Educació Infantil i Grau d'Educació Primària a Menorca.
- 22039 - Pràctiques I. Doble titulació: Grau d'Educació Infantil i Grau d'Educació Primària a Mallorca.
- 22126 - Pràctiques I d'Educació Primària. Grau d'Educació Primària a Mallorca.
- 22129 - Pràctiques II d'Educació Primària. Grau d'Educació Primària a Menorca.
- 22132 - Treball de Fi de Grau d'Educació Primària. Grau d'Educació Primària a Menorca.
- 22132 - Treball de Fi de Grau d'Educació Primària. Grau d'Educació Primària a Mallorca.
- 11879 - Pedagogia Hospitalària. Màster Universitari en Investigació i Intervenció Psicoeducativa.
- 11904 - Pràctiques Externes. Màster Universitari en Investigació i Intervenció Psicoeducativa.
- 11905 - Treball Final de Màster. Màster Universitari en Investigació i Intervenció Psicoeducativa.
Direcció de tesis
Director de tesis l'any acadèmic 2024-25 als programes de doctorat següents:
Docència dels 5 anys anteriors
Assignatura | Informació a l'estudi on la va impartir |
---|---|
10774 - Condicions, Eines i Recursos per Atendre la Diversitat en l'E.P. |
|
10829 - Pràctiques |
|
10830 - Treball de Fi de Màster |
|
10906 - Concepcions i Perspectives Actuals sobre la Primera Infància | |
10912 - Pràctiques Externes | |
10913 - Treball de Fi de Màster | |
10914 - Pràctiques | |
10915 - Treball de Fi de Màster | |
10995 - Tècniques de Benestar en la Primera Infància | |
11867 - Programes d'Atenció Primerenca |
|
11879 - Pedagogia Hospitalària | |
11904 - Pràctiques Externes | |
11905 - Treball Final de Màster | |
22010 - Educació Inclusiva |
|
22031 - Treball de Fi de Grau d'Educació Infantil |
|
22111 - Educació Inclusiva | |
22126 - Pràctiques I d'Educació Primària | |
22129 - Pràctiques II d'Educació Primària | |
22132 - Treball de Fi de Grau d'Educació Primària | |
22163 - Pràctiques de Menció: Suport Educatiu | |
22164 - Pràctiques de Menció: Audició i Llenguatge | |
22166 - Pràctiques de Menció: Educació Física | |
22167 - Pràctiques de Menció: Educació Musical i Artística | |
22168 - Pràctiques de Menció: Llengua Estrangera (Anglès) | |
22169 - Pràctiques de no Menció | |
22223 - Pràctiques Acadèmiques Externes de Pedagogia | |
22232 - Treball de Fi de Grau de Pedagogia | |
22304 - Mètodes i Tècniques d'Investigació Educativa |
|
22326 - Pràctiques I d'Educació Social |
|
22327 - Pràctiques II d'Educació Social |
Recerca
Estructures d'R+D+I
Estructura | Tipus de participació |
---|---|
Escola inclusiva i diversitat (GREID) Grup consolidat d'R+D+I
|
Investigador principal |