Dr. en Ciències de l'Educació, Catedràtic d'Universitat de Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació de la Universitat de les Illes Balears. Investigador Principal del grup de recerca GREID (Escola Inclusiva i Diversitat).Codirector de l'Màster en Investigació i Intervenció Psicoeducativa; Codirector de l'Postgrau d'Especialista Universitari en Atenció Primerenca i Director del Laboratori de Pedagogía Hospitalària.Ha participat en diversos projectes de recerca finançats en convocatòries competitives tant a nivell nacional com autonòmic, així com en diversos projectes universitaris d'investigació, millora de la docència i cooperació a el desenvolupament. Els dos més recents en les convocatòries R + D, com a investigador principal i en l'àmbit de la Pedagogia Hospitalària, són: 'Anàlisi i intervenció educativa per a la millora de la qualitat de vida de l'alumnat amb malalties cròniques' (EDU 18777 / 2010- 2013) i 'Solucions educatives per a la millora de la qualitat de vida de l'infant amb malaltia minoritària des d'una intervenció innovadora i transdisciplinar' (EDU2016-79402-R). Pel que fa als projectes autonòmics, destaquen cinc realitzats com a IP a través de l'Oficina de Cooperació Universitària i sota la temàtica de la Pedagogia Hospitalària, quatre dels quals en col·laboració amb l'Associació Aprenc Amb tu del Perú i actualment treballa en el projecte 'COVID -19 i Pedagogia Hospitalària: solucions inclusives i tecnològiques en temps de confinament 'de la Convocatòria de Recerca de l'Impacte Social aplicat a al Desenvolupament Humà Sostenible en el context de la COVID 19.Articles destacats en els darrers anys:Bagur, S.; Verger, S. (2020) Evidencias y retos de la Atención Temprana: el modelo centrado en la familia. Siglo Cero.51-4, 69-92. DOI: https://doi.org/10.14201/scero20205146992Bagur-Pons, S., Roselló-Ramón, M.R., Paz-Lourido, B., & Verger, S. (2021). El enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa. RELIEVE, 27(1), art. 3. http://doi.org/10.30827/relieve.v27i1.21053Paz-Lourido, B.; Negre, F.; De la Iglesia, B.; Verger, S. (2020). Influence of schooling on the health- related quality of life of children with rare diseases. Health AndRiera-Negre, L.; Paz-Lourido, B.; Negre, F.; Rosselló, M.R.; Verger, S. (2021) Self-Perception of Quality of Life and Emotional Well-Being among Students Attending Hospital Classrooms during COVID-19 Pandemic.Healthcare 2021,9, 943. https://doi.org/10.3390/healthcare9080943Verger, S, Riquelme, I, Bagur, S. and Paz-Lourido, B. (2021) Satisfaction and Quality of Life of Families Participating in Two Different Early Intervention Models in the Same Context: A Mixed Methods Study. Front. Psychol. 12:650736. doi: 10.3389/fpsyg.2021.650736Verger, S.; Negre, F.; Fernández-Hawrylak, M.; Paz-Lourido, B. (2021). The Impact of the Coordination between Healthcare and Educational Personnel on the Health and Inclusion of Children and Adolescents with Rare Diseases. Int. J. Environ. Res. Public Health 2021, 18, 6538. https://doi.org/10.3390/ijerph18126538Verger, S.; Negre, F.; M.R. Rosselló; Paz-Lourido, B (2020). Inclusion and equity in educational services for children with rare diseases: Challenges and opportunities. Children and Youth Services Review, 119(1). DOI: https://doi.org/10.1016/j.childyouth.2020.105518 JCR: 2,519 SJR: 0,796Bagur, S., Paz-Lourido, B., Rosselló , M.R. & Verger, S. (2022): Empowerment, anxiety and depression in families using early childhood intervention services, European Journal of Special Needs Education, DOI: 10.1080/08856257.2022.2062908Bagur, S., Paz-Lourido, B., Mut-Amengual, B., & Verger, S. (2022). Relationship between parental mental health and developmental disorders in early childhood. Health & Social Care in the Community, 00, 1-10 https://doi.org/10.1111/hsc.13891Cañas-Lerma, A. J., Campos-Vidal, J. F., & Verger, S. (2022). 'Our focus is on illness and loneliness': Volunteer work engagement, compassion satisfaction, compassion fatigue, self-care and motivations to volunteer. Health & Social Care in the Community, 00, 1-14. https://doi.org/10.1111/hsc.13934El Jouhri, N., Bagur, S., Verger, S. & Rosselló-Ramon, M. R. (2022). El alumnado inmigrante y la mediación lingüística infantojuvenil. MAGIS, Revista Internacional de Investigación en Educación, 15, 1-25. doi: 10.11144/Javeriana.m15.aiml