Fons artístic de la UIB: el llegat cultural de les nostres illes als racons de la Universitat

L’arxipèlag de les Illes Balears conté la riquesa i la heterogeneïtat pròpies d’una cultura eclèctica que prové de les influències d'arreu de la Mediterrània rebudes durant segles, i què ha contribuït a la formació de la nostra manera de ser i de veure el món.

A la UIB, la teva universitat, t’oferim un tast de la cultura de les Illes Balears, amb més de 200 obres d’art a l'interior i exterior dels edificis de la Universitat.

La majoria dels artistes són illencs o mantenen un especial vincle amb les Illes, de manera que sovint les peces suggereixen el caràcter mediterrani pels colors, el paisatge, la llum, la història...

El recull gràfic de les obres, a l'abast de la mà

La Universitat de les Illes Balears va publicar el 2019, coincidint amb els quaranta anys de la seva fundació, l'exposició i el llibre 40 anys i 5 segles de fons artístic de la Universitat de les Illes Balears.

T’agradaria veure el llegat que es troba entre les nostres parets? Deixa d'imaginar-te’l i aprecia’l a la pàgina web del fons artístic de la UIB.