Futurs estudiants: Comença la millor etapa de la teva vida

En l'epicentre de la Mediterrània es troba la Universitat dels Illes Balears (UIB), una universitat avantguardista amb més de 40 anys d'història que s'ha agenciat amb les primeres posicions en els rànquings docents i investigadors.

La teva nova llar compta amb més de 16.000 alumnes i prop de 1.700 professors i investigadors que creen un ambient enriquidor en sintonia amb una oferta d'oci, vida saludable i aprenentatge constant.

Volem que et sentis com a casa. Aquest gran campus universitari ubicat a Palma, juntament amb les nostres seus a Eivissa i Menorca, t'ofereix instal·lacions i facilitats com un Campus Esport, 21 aules d'informàtica, 9 biblioteques i 9 cafeteries, a més d'una residència universitària. Tenim tot el necessari perquè la teva estada sigui enriquidora i fructífera.

Vols estudiar a la UIB?

Ets estudiant d'intercanvi?

El Servei de Relacions Internacionals, juntament amb l'Erasmus Student Network (ESN), seran els teus millors aliats per instal·lar-te, adaptar-te i integrar-te a la nova família.

Benvingut!